Бренд «Слов’яночка» змінив дизайн та позиціонування
14 Вер 2022, 11:01

Бренд «Слов’яночка» змінив дизайн та позиціонування

Новий образ «Слов’яночки» – це спроба передати уявлення про красу й жіночність українки, Берегині роду, ніжної і турботливої матері, яка створює родинний затишок, піклується про родину, тримає в своїх руках досвід поколінь і передає його далі, дарує любов, життя і натхнення.

Вінок і квіти, що оточують «Слов’яночку», символізують красу, природність і відродження, а також роблять бренд помітним і впізнаваним. Кожен вид продукції має свою гаму кольорів, що метафорично підпорядковується порам року і допомагає споживачам знайти свій продукт на полиці.

Над створенням концепції нового образу «Слов’яночки» працювала команда маркетологів та дизайнерів. Були проведені фокусні опитування, які показали, що більшості респондентів відгукується концепція Берегині.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс

Молочна продукція «Слов’яночка» вперше з’явилася на полицях українських магазинів двадцять років тому. 

Розкажіть друзям про новину