Бренд «Слов’яночка» змінив дизайн та позиціонування
14 Вер 2022, 11:01

Бренд «Слов’яночка» змінив дизайн та позиціонування

Новий образ «Слов’яночки» – це спроба передати уявлення про красу й жіночність українки, Берегині роду, ніжної і турботливої матері, яка створює родинний затишок, піклується про родину, тримає в своїх руках досвід поколінь і передає його далі, дарує любов, життя і натхнення.

Вінок і квіти, що оточують «Слов’яночку», символізують красу, природність і відродження, а також роблять бренд помітним і впізнаваним. Кожен вид продукції має свою гаму кольорів, що метафорично підпорядковується порам року і допомагає споживачам знайти свій продукт на полиці.

Над створенням концепції нового образу «Слов’яночки» працювала команда маркетологів та дизайнерів. Були проведені фокусні опитування, які показали, що більшості респондентів відгукується концепція Берегині.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Молочна продукція «Слов’яночка» вперше з’явилася на полицях українських магазинів двадцять років тому. 

Розкажіть друзям про новину

Нове відео