Бренд рослинної їжі виправдав читерство на своїх білбордах
11 Січ 2024, 16:38

Бренд рослинної їжі виправдав читерство на своїх білбордах

Бренд мікрохвильової їжі Merchant Gourmet випустив веселу кампанію, яка проголошує, що шахрайство може бути корисним для людей — звісно, коли йдеться про їжу.

Заманюючи читерів вийти з комори, деякі з них заохочують людей «Take Pride in the Ping» та «Strut your Shortcut».

Це нова бренд-платформа для компанії з виробництва сочевиці і зернових і перша робота рекламної агенції Insiders.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За останні роки ми спостерігаємо неймовірне зростання, оскільки все більше людей звертаються до зернових та сочевиці, щоб наповнити свої тарілки рослинною їжею», — говорить Естер Сфорца, керівник бренду Merchant Gourmet.

«Цього січня ми очікуємо, що багато брендів продемонструють свої переваги для здоров’я, оскільки споживачі прагнуть почати новий рік з чистого аркуша, але ми хочемо показати, що хороша їжа не обов’язково повинна бути складною або нудною».

«Бренд не просто про хорошу їжу, він про те, щоб зробити цю хорошу їжу легкою та доступною. Кампанія гучна і, що ж, нею можна пишатися. Яскраві білборди, смачні фотографії та національне охоплення — все це побудовано на платформі, яку можна запускати і запускати. Ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб зробити новий рік у Великій Британії ще більш вишуканим», — додала Рорі Гілбрайд, співзасновниця Insiders.

Кампанія проходить у Великій Британії на зовнішніх носіях, у соціальних мережах, в мережі та за участі низки інфлюенсерів. Подальші рекламні кампанії заплановані на кінець цього року, включаючи запуск нових категорій продуктів.

Розкажіть друзям про новину