Бренд презервативів використав цензуру, щоб спонукати людей досліджувати інтимні стосунки
11 Січ 2023, 17:15

Бренд презервативів використав цензуру, щоб спонукати людей досліджувати інтимні стосунки

Цієї зими виробник презервативів SKYN запустив всесвітню кампанію бренду, створену агенцією Sid Lee Paris, щоб ще раз спонукати споживачів насолоджуватися нескінченним дослідженням задоволення.

І цього разу SKYN вирішив зіграти з трендом, яка має тенденцію покласти край дослідженням, цензурі. Цензура, яка стримує все більше і більше брендів і лідерів громадської думки, які бачать, що їхній контент блокується в соціальних мережах, як тільки вони говорять про сексуальність.

Цензура, що перешкоджає свободі дослідження тіла, відкриттям, задоволенню та сексуальній реалізації.

Тому SKYN вирішив використати культовий графічний елемент цензури, щоб показати свою продукцію. Але найголовніше, це чудова можливість зробити цензуру ще більш захоплюючою. Тому що цензура збуджує цікавість. Тому що всі хочуть бачити, що ховається за розмитим прямокутником, і ще привабливіше, якщо продукт лише натякає на те, що відбувається насправді.

SKYN розробив серію роликів для різних ринків у рамках міжнародної кампанії та серію фотографій. Фільм не претендує на те, щоб бути порнографічним, а, швидше, пробуджує цю людську рису, що глибоко вкоренилася, за допомогою низки чуттєвих і надчуттєвих сцен. І завдяки цьому цензура може піти ще далі у демонстрації інтимності.

«В останні місяці ми мали багато дискусій з брендами та лідерами громадської думки, які спеціалізуються на сексуальності. У той час як близькість у всіх її формах все більш і більш відкрито обговорюється серед людей та в засобах масової інформації, цензура в соціальних мережах залишається значною, коли йдеться про задоволення та сексуальність. Це не сприяє розумінню всіх граней сексуальності та не сприяє відкритому діалогу. Натхненні фотографіями в соціальних мережах, заблюрених прямокутниками, ми хотіли використати цензуру, щоб дати SKYN можливість поговорити про близькість і перетворити те, що раніше могло зупинити розмови, на щось цікаве». — сказали креативні директори Селін та Клеман Морне-Ланда.

Розкажіть друзям про новину