Цього Дня матері бренд побутової техніки Kitchen Warehouse у партнерстві з агенцією Special вирішили допомогти мамам отримати саме ті подарунки, про які вони мріють, запустивши дотепну й технологічно просунуту кампанію під назвою «Mum-nipulate The Algorithm». Ідея проста: якщо алгоритми роками використовувалися для впливу на споживачів, чому б мамам не скористатися цими ж інструментами у власних інтересах?
Суть кампанії — у персоналізованому, розумному впливі. Коли мама сканує спеціальну рекламу (онлайн або офлайн) і обирає подарунок, який хоче на День матері, система фіксує її пристрій, після чого цей подарунок починає з’являтись у рекламі, яку бачать її близькі — зокрема, чоловік і діти.
У межах кампанії використали декілька креативних тактик «мамніпуляції», зокрема QR-коди, що заражають алгоритми подарунковими натяками, відео з тваринами як ретаргетингові пастки та аудіорекламу, яка активує смартфони членів родини, змушуючи їх бачити саме бажані подарунки.
Кампанія вже активно працює, і сотні тисяч мам скористалися «мамніпуляцією», аби збільшити свої шанси отримати ідеальний подарунок.