Бренд одягу створив взуття із перероблених іграшок для дорослих
19 Лип 2022, 10:45

Бренд одягу створив взуття із перероблених іграшок для дорослих

Для створення своїх перших кросівок бренд одягу Rose In Good Faith звернувся до незвичайного партнера: не до експерта з пошиття взуття, а до компанії Doc Johnson, яка виробляє фалоімітатори.

Взуття отримало назву «Plastic Soul». Воно створене без шнурівки з піноматеріалу і є стійким та ергономічним. Бренд порівнює його з YEEZY Foam Runners, але з підтримкою склепіння стопи.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений ROSE IN GOOD FAITH (@roseingoodfaith)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В компанії Doc Johnson валяються іграшки для дорослих, які не пройшли перевірку якості. Колаба повернула життя невикористаним іграшкам. Тим часом переробка матеріалів гарантує, що люди «stop f**king Mother Nature».

Взуття також натхненне архітектурою, зокрема, фасадом музею сучасного мистецтва The ​​Broad у Лос-Анджелесі, що схожий на медові соти.

Фалоімітатори, які використали для створення, проходили складний процес переробки.

Хороше самопочуття протягом тривалого часу гарантоване, оскільки кросівки Plastic Soul створені так, щоб надавати підтримку та комфорт стопі протягом усього дня, а також мають підкладку з органічної бавовни та устілку з натуральної пробки, яка адаптується до форми стопи та містить антимікробні властивості. Rose In Good Faith запевняє, що взуття «пахне як нові туфлі».

Бренд заявляє, що взуття є ходячим втіленням «стійкості, сексуальної свободи та цілеспрямованості», і вони виходять на вулиці, щоб нормалізувати сексуальне здоров’я та благополуччя.

Розкажіть друзям про новину