Бренд м’яса подарує річний запас бекону тому, хто розкриє справу про зниклі яйця
27 Лют 2025, 11:24

Бренд м’яса подарує річний запас бекону тому, хто розкриє справу про зниклі яйця

Бекон і яйця — це одне ціле. Всі це знають. Але 1 лютого 2025 року в Пенсильванії з причепа трейлера було викрадено 100 000 яєць.

Поки поліція намагається розкрити цю справу, бренд м’яса Greenfield Natural Meat Co. звертається за допомогою до інтернет-детективів. Він представив «The Bacon Bounty» — пропозицію річного запасу безкоштовного бекону для одного кібер-Шерлока, який допоможе розкрити справу про зниклі яйця.

Щоб взяти участь, Greenfield Natural Meat Co. просить людей просто поділитися постером MISSING EGGS, який можна знайти на сайті TheBaconBounty.com та в Instagram @greenfieldmeatco. Або ж ті, хто має підказки про місцезнаходження викрадених яєць, можуть зателефонувати на гарячу лінію за номером 1-877-4EGGTIP.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Переможець буде обраний шляхом випадкового жеребкування або після розкриття справи, залежно від того, що настане раніше.

Кампанія була створена у співпраці з креативним агентством No Fixed Address.

Розкажіть друзям про новину