08 Тра 2024, 12:48

Бренд морозива перетворив табличку-цінник на сонячну панель

Пакистан — одна з країн з найбільшою кількістю відключень електроенергії у світі. Це відбувається через застарілість електромереж, через що власники невеликих крамниць не можуть впоратися з втратою частини своїх товарів, а отже, і доходів.

Щоб вирішити цю постійну проблему, бренд морозива Wall’s перетворив табличку-цінник на сонячню панель, що здатна перетворювати сонячне світло на відновлювану енергію в разі відключення електроенергії. Таким чином, вона зможе постачати енергію, необхідну для морозильних камер, щоб зберігати морозиво прохолодним і не псувати його якість.

У співпраці з агентством MullenLowe компанія Wall’s Pakistan замінила лицьову поверхню панелей на опори, здатні вловлювати сонячне світло. Дизайн морозива також був перероблений з використанням спеціального чорнила, яке пропускає сонячні промені.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Наразі панель залишається прототипом, але вона є частиною прагнення Wall’s діяти на користь навколишнього середовища за допомогою інноваційних концепцій. У довгостроковій перспективі вона зможе працювати протягом 6 годин від акумулятора лише тричі на день, а її амплітуда становить 26 градусів, щоб максимально ефективно вловлювати промені світла.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео