Бренд морозива перетворив табличку-цінник на сонячну панель
08 Тра 2024, 12:48

Бренд морозива перетворив табличку-цінник на сонячну панель

Пакистан — одна з країн з найбільшою кількістю відключень електроенергії у світі. Це відбувається через застарілість електромереж, через що власники невеликих крамниць не можуть впоратися з втратою частини своїх товарів, а отже, і доходів.

Щоб вирішити цю постійну проблему, бренд морозива Wall’s перетворив табличку-цінник на сонячню панель, що здатна перетворювати сонячне світло на відновлювану енергію в разі відключення електроенергії. Таким чином, вона зможе постачати енергію, необхідну для морозильних камер, щоб зберігати морозиво прохолодним і не псувати його якість.

У співпраці з агентством MullenLowe компанія Wall’s Pakistan замінила лицьову поверхню панелей на опори, здатні вловлювати сонячне світло. Дизайн морозива також був перероблений з використанням спеціального чорнила, яке пропускає сонячні промені.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Наразі панель залишається прототипом, але вона є частиною прагнення Wall’s діяти на користь навколишнього середовища за допомогою інноваційних концепцій. У довгостроковій перспективі вона зможе працювати протягом 6 годин від акумулятора лише тричі на день, а її амплітуда становить 26 градусів, щоб максимально ефективно вловлювати промені світла.

Розкажіть друзям про новину