Бренд морозива перетворив табличку-цінник на сонячну панель
08 Тра 2024, 12:48

Бренд морозива перетворив табличку-цінник на сонячну панель

Пакистан — одна з країн з найбільшою кількістю відключень електроенергії у світі. Це відбувається через застарілість електромереж, через що власники невеликих крамниць не можуть впоратися з втратою частини своїх товарів, а отже, і доходів.

Щоб вирішити цю постійну проблему, бренд морозива Wall’s перетворив табличку-цінник на сонячню панель, що здатна перетворювати сонячне світло на відновлювану енергію в разі відключення електроенергії. Таким чином, вона зможе постачати енергію, необхідну для морозильних камер, щоб зберігати морозиво прохолодним і не псувати його якість.

У співпраці з агентством MullenLowe компанія Wall’s Pakistan замінила лицьову поверхню панелей на опори, здатні вловлювати сонячне світло. Дизайн морозива також був перероблений з використанням спеціального чорнила, яке пропускає сонячні промені.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наразі панель залишається прототипом, але вона є частиною прагнення Wall’s діяти на користь навколишнього середовища за допомогою інноваційних концепцій. У довгостроковій перспективі вона зможе працювати протягом 6 годин від акумулятора лише тричі на день, а її амплітуда становить 26 градусів, щоб максимально ефективно вловлювати промені світла.

Розкажіть друзям про новину