Як часто ви купуєте кефір? Не для популярної дієти чи через прохання гастроентеролога, а просто так. Певно, не надто часто, адже кефір – один з найменш популярних кисломолочних продуктів. Точніше, був таким до появи кефірів Emoji від бренду «Молокія».
У компанії вирішили залучити молоду аудиторію і для цього створили лінійку кефірів to go з трендовим пакуванням.
Концепція «кефіру, який віддзеркалює настрій» з’явилася ще до 24 лютого – це була внутрішня ідея команди, до розробки не залучали агенцію. Але через початок повномасштабного вторгнення запуск довелося відкласти – і, хоч були сумніви, чи доречно взагалі запускати кампанію про емоції та позитив, у «Молокія» вирішили ризикнути і – не прогадали. Концепцію скоригували до теперішніх реалій і на полицях супермаркетів з’явилися кефіри Emoji – з трендовими емодзі, які можуть описати будь-який настрій.
У одному продукті поєдналися два меседжі про важливість фізичного та емоційного здоров’я. І саме завдяки складовій «настрою» вдалося «омолодити» аудиторію та привернути увагу користувачів соцмереж та покупців у супермаркетах.
«Ми любимо тебе за те, що ти буваєш різним: веселим, сумним, крутим, смішним і таким закоханим.
Наш кефір питний, а твій настрій сьогодні який?». Кефір Emoji став продовження інакшого, але вже знайомого продукту, який чує споживача і хоче дізнатися, як у нього справи. У соцмережах 4 емодзі перетворилися на ситуативні візуали, які відгукувалися аудиторії. Тракторні війська, Привид Києва, «русский военный корабль», «Ой, у лузі червона калина» – скетчі з емоціями ставали віральними. Їх поширювали в сторіс, ділилися з друзями і зберігали на майбутнє. Щоб усміхнутися, коли стане важко від тягаря новин та подій.
Завдяки поєднанню новизни та чогось знайомого, споживачі одразу звернули увагу на кефір – у супермаркетах підходили до полиць і вирішували, яка емоція підходить їм сьогодні. Тобто вибір був не між кефіром «Молокія» чи іншого бренду, а між кефірами від «Молокії». І хто ж переможе: круте чи закохане емодзі?
Тому найкрутішими бренд-амбасадорами нового кефіру стали самі споживачі, які ділилися фото та відео на особистих сторінках у соцмережах.