Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
30 Сер 2024, 15:27

Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру

Літні спекотні дні минули, і тепер, коли найспекотніша пора року закінчується, батьки та діти готуються до повернення до школи, купуючи нове приладдя, одяг та багато іншого. Діти з нетерпінням обшукують торгові центри в пошуках ідеальних речей для першого дня — нових олівців та рюкзаків, що підкреслять їхній стиль.

Plezi Nutrition, бренд напоїв, співзасновницею якого є колишня перша леді Мішель Обама, випустив Plezi Sugar Pack — рюкзак з тканини з цукрової тростини, що представляє весь цукор, який Plezi не використовує у своїх напоях.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Carnegie (@carnegiefabrics)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лімітований продукт, створений агентством Havas Chicago, був натхненний напоями бренду — коробками соку Plezi, Plezi Fizz та іншими, які містять на 70% менше цукру, ніж конкуренти, такі як Pepsi та Coca-Cola.

Рюкзак, що доступний безкоштовно в обмеженій кількості, був розроблений наймолодшою дизайнеркою Тижня моди в Нью-Йорку, Херіс Роджерс. Для створення рюкзака Plezi співпрацював з компанією Carnegie Fabrics, яка є піонером у технології виготовлення тканин з цукрової тростини.

На рюкзаку є патчі та піни, що представляють прихильників продукту Plezi, серед яких баскетболіст Стефен Каррі та його дружина Айша, а також Мішель Обама.

Розкажіть друзям про новину