Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру
30 Сер 2024, 15:27

Бренд Мішель Обами випустив шкільний рюкзак із цукру

Літні спекотні дні минули, і тепер, коли найспекотніша пора року закінчується, батьки та діти готуються до повернення до школи, купуючи нове приладдя, одяг та багато іншого. Діти з нетерпінням обшукують торгові центри в пошуках ідеальних речей для першого дня — нових олівців та рюкзаків, що підкреслять їхній стиль.

Plezi Nutrition, бренд напоїв, співзасновницею якого є колишня перша леді Мішель Обама, випустив Plezi Sugar Pack — рюкзак з тканини з цукрової тростини, що представляє весь цукор, який Plezi не використовує у своїх напоях.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Carnegie (@carnegiefabrics)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Лімітований продукт, створений агентством Havas Chicago, був натхненний напоями бренду — коробками соку Plezi, Plezi Fizz та іншими, які містять на 70% менше цукру, ніж конкуренти, такі як Pepsi та Coca-Cola.

Рюкзак, що доступний безкоштовно в обмеженій кількості, був розроблений наймолодшою дизайнеркою Тижня моди в Нью-Йорку, Херіс Роджерс. Для створення рюкзака Plezi співпрацював з компанією Carnegie Fabrics, яка є піонером у технології виготовлення тканин з цукрової тростини.

На рюкзаку є патчі та піни, що представляють прихильників продукту Plezi, серед яких баскетболіст Стефен Каррі та його дружина Айша, а також Мішель Обама.

Розкажіть друзям про новину