13 Кві 2023, 11:55

Бренд Kraft Heinz закликав споживачів зустрічатися з фермерами, що мають яйця

У зв’язку з загальнонаціональним дефіцитом яєць бренд Just Crack an Egg, що належить Kraft Heinz, надав споживачам можливість познайомитися із самотніми фермерами, які мають яйця.

За повідомленням New York Times у січні, спалах пташиного грипу в поєднанні зі зростаючими витратами на паливо, корми та упаковку призвів до дефіциту яєць і високих цін на них у деяких частинах країни.

У відповідь на цю дилему бренд сніданків Just Crack an Egg, що належить компанії Kraft Heinz, запропонував рішення, яке важко перевершити: «Просто зустрічайся з фермером». Бренд Just Crack an Egg співпрацює з Farmers Only, сайтом знайомств з більш ніж 1,5 мільйонами самотніх фермерів, щоб познайомити споживачів з фермерами та допомогти їм отримати яйця (а також побачення).

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Починаючи з 12 квітня, споживачі, які купують яйця Just Crack an Egg, можуть завантажити свій чек на сайт www.justdateafarmer.com, щоб отримати унікальний код для безкоштовної річної підписки на сайті FarmersOnly.com, доки не закінчаться запаси.

Кампанія, яку очолило креативне агентство Rethink, стала першою активацією бренду Just Crack an Egg з моменту його заснування у 2018 році.

Бренд виробляє продукт для сніданку, який дозволяє споживачам за дві хвилини приготувати сніданок у мікрохвильовій печі з сиром, овочами, картоплею та м’ясом, просто розбивши яйце.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео