25 Кві 2024, 13:06

Бренд етнічного одягу інтегрував візерунки з полтавських рушників XIX століття у сучасний текстиль

Традиційні орнаменти на щодень – лляні серветки від EmbroideredGem x Eter Agency наслідують візерунки рушників Полтавщини 19 століття.

Бренд етнічного одягу EmbroideredGem і комунікаційна агенція Eter Agency обʼєднали свої креативні сили й інтегрували візерунки з полтавських рушників 19 століття в сучасний текстиль. Лляні серветки з синіми орнаментами — це продовження традиції святкової вишивки, інтерпретація візуальної спадщини та новий погляд на давні символи.    

Над дизайном команди працювали спільно, досліджуючи відкритий архів музею Івана Гончара. Так було обрано два рушники, які стали основою ідеї як візуально, так і завдяки сенсам. Центральним мотивом стало «Дерево життя» з притаманними анімалістичними та рослинними елементами. На кутах серветки зображені давні символи сонця. 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«У роботі з орнаментами рушників ми балансували між відтворенням та інтерпретацією, щоб не втратити сенс, але й запропонувати сучасний, переосмислений погляд. За основу взяли дерево життя — особливий елемент української обрядової вишивки, який заведено трактувати як модель всесвіту в розумінні наших предків. Такий мотив часто використовували саме для Великодніх рушників. Кути серветки прикрашені знаками сонця, якими часто розмальовують писанки. Також надихались елементами розписів українських хат 19 століття. Метою було поєднати цю суміш традиційних символів гармонійно й отримати сучасний варіант вишитого рушника», — розповідає команда Eter Agency

Філософію доступної, утилітарної вишивки EmbroideredGem сповідує і в межах цієї колаборації:

«Вишиті серветки на майже необробленому льоні — у них відображення всіх принципів, які ми переслідуємо як бренд. Зрозумілість, наповненість сенсами, святковість, яку хочеться використовувати щодня. Вишивка не має бути виключно до свята, вишита сорочка це чи серветка на стіл. Ця традиція була в щоденні наших предків, і ми повертаємо її в побут сучасних українців. Ще приємніше це робити, коли поширюєш частину культурного коду, орнаменти та символи, які вишивали на рушниках чи малювали на своїх хатах люди у 19 столітті», — сказала дизайнерка та засновниця бренду Наталя Кириченко.

Лляна серветка з синьою вишивкою стане доповненням святкового столу, великоднього кошика і звичайного обіду з друзями чи сімʼєю.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео