Що, якби радіоняня була не лише для того, щоб слідкувати за немовлятами? Батьки теж потребують того, щоб їх вислухали. Тому агенція BETC Paris та бренд товарів для дітей Gallia (Aptamil) запустили «MommyPhone», який підкреслює необхідність підвищення обізнаності про післяпологові труднощі.
Уявіть собі радіоняню з кнопкою, що зв’язує батьків безпосередньо з експертами з раннього дитинства та виховання дітей. Саме така ідея лежить в основі «MommyPhone», потужного символу, що привертає увагу до лінії допомоги Gallia (Aptamil).

Цей номер, доступний 24/7, дозволяє всім батькам скористатися безкоштовною, конфіденційною та індивідуальною підтримкою. З командою професіоналів можна також зв’язатися електронною поштою або в чаті, щоб вислухати, підтримати та заспокоїти батьків. У певні дні можна також поговорити з психологом або акушеркою.
За кампанією стоїть часто завуальована правда — стати батьками — це фізичне, психічне та емоційне потрясіння. Цю реальність часто применшують, зводячи її до простих «маленьких спадів». Статистика розповідає іншу історію. 9 з 10 батьків кажуть, що вони фізично, психологічно або емоційно виснажені; 88% батьків кажуть, що вони відчувають «як щастя, так і виснаження в післяпологовий період»; і 97% батьків хотіли б більше підтримки в цей період. Потреба у вислуховуванні та батьківській підтримці має вирішальне значення, але післяпологові проблеми залишаються забороненою темою через страх осуду або брак відповідних ресурсів.
Кампанія розпочалася з фільму, у якому зібрали молодих батьків за одним столом. У дружній атмосфері ці батьки змогли обговорити труднощі, з якими вони зіткнулися під час вагітності та післяпологового періоду, і усвідомити, що вони не самотні. У цьому фільмі «MommyPhone» використовується як інструмент, що допомагає людям висловитися. Кампанія має на меті змінити погляд на післяпологовий період, зруйнувати мовчання навколо труднощів батьківства і, перш за все, запропонувати відповідні ресурси для їх подолання.