Бренд чоловічої косметики довів, що характер формується життям, а не лезом
03 Кві 2025, 15:38

Бренд чоловічої косметики довів, що характер формується життям, а не лезом

Бренд засобів гігієни для чоловіків Harry’s представив три жартівливі ролики, які виводять чесність на новий рівень. У кожному з них герої намагаються перетворитися на поганих хлопців, брутальних мачо і абсолютно нових чоловіків. Але відвертий голос за кадром пояснює, що бритва не допоможе вам досягти цього — потрібен життєвий досвід, здобутий важкою працею.

Разом із рекламою Harry’s також представив нову айдентику бренду, включаючи упаковку, логотип, кольорову палітру та фотографію. Над оновленням бренду працювало креативне агентство Zulu Alpha Kilo та Mythology за підтримки Collins.

X-RAY: конкурс маркетингових проєктів, що залишають слід

Ми шукаємо не гучні обіцянки, а кампанії, після яких залишилося відлуння. Подай заявку на X-RAY і доведи, що твій проєкт — серед найкращих.

Подати заявку на конкурс
Розкажіть друзям про новину