Бренд Beyonce показав ритуали креаторів щодо догляду за волоссям на своїх білбордах
15 Кві 2024, 16:52

Бренд Beyonce показав ритуали креаторів щодо догляду за волоссям на своїх білбордах

Бренд доглядових засобів за волоссям Cécred, який належить співачці Beyonce, запустив свою першу зовнішню кампанію «#CécredWashDay».

Кампанія, що дебютувала 8 квітня і триватиме до 19 квітня, проходить у соціальних мережах, диджитал каналах та у зовнішній рекламі. Зокрема, інноваційна зовнішня кампанія дозволяє креаторам, які захоплюються доглядом за волоссям, отримати унікальну можливість стати «відомими на білбордах».

Розміщуючи креативні відео про свої ритуали догляду за волоссям у TikTok з тегом #CécredWashDay, креатори мають шанс потрапити на диджитал білборди TikTok «Out of Phone» у великих містах, включаючи Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Х’юстон, Атланту та Чикаго.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Обрані креатори, що представляють різні типи та текстури волосся, продемонструють свої процедури догляду за волоссям та шкірою голови, висловлюючи радість від ритуалу миття голови та важливість здоров’я волосся.

Нагадаємо, бренд Cécred був запущений наприкінці лютого.

Розкажіть друзям про новину