Бренд доглядових засобів за волоссям Cécred, який належить співачці Beyonce, запустив свою першу зовнішню кампанію «#CécredWashDay».
Кампанія, що дебютувала 8 квітня і триватиме до 19 квітня, проходить у соціальних мережах, диджитал каналах та у зовнішній рекламі. Зокрема, інноваційна зовнішня кампанія дозволяє креаторам, які захоплюються доглядом за волоссям, отримати унікальну можливість стати «відомими на білбордах».
Розміщуючи креативні відео про свої ритуали догляду за волоссям у TikTok з тегом #CécredWashDay, креатори мають шанс потрапити на диджитал білборди TikTok «Out of Phone» у великих містах, включаючи Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Х’юстон, Атланту та Чикаго.
Обрані креатори, що представляють різні типи та текстури волосся, продемонструють свої процедури догляду за волоссям та шкірою голови, висловлюючи радість від ритуалу миття голови та важливість здоров’я волосся.
Нагадаємо, бренд Cécred був запущений наприкінці лютого.