Божевільний лісоруб та пластик-вбивця: Greenpeace випустив ролики у стилі фільмів жахів
11 Січ 2024, 17:41

Божевільний лісоруб та пластик-вбивця: Greenpeace випустив ролики у стилі фільмів жахів

Природоохоронна організація Greenpeace France представила нову інформаційну кампанію, яка закликає до радикальних змін у відповідь на кліматичні та екологічні виклики.

Агентство la chose розробило три жанрових ролики, щоб підвищити обізнаність про основні проблеми екологічної та кліматичної кризи: вирубку лісів, надмірне споживання пластику та залежність людей від викопного палива.

Ця трилогія, яка представляє факти настільки ж жахливі, наскільки і реальні, використала гумор, щоб згуртувати людей навколо необхідності змінити сценарій і зберегти майбутнє.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«За допомогою цих трьох роликів, які ілюструють три сучасні трагедії, вирубку лісів, забруднення пластиком та вплив викопного палива на клімат, ми хочемо підвищити обізнаність про нагальну потребу змінити сценарій екологічної катастрофи, — говорить директорка з комунікацій Greenpeace France Лоранс Вейн. — Щоб написати іншу історію, нам потрібно докорінно змінити правила нашої системи, яка посилює кліматичні зміни, збільшує нерівність і знищує біорізноманіття».

Ролики будуть транслюватися через диджитал у соціальних мережах, візуальну кампанію та телевізійний повтор.

Розкажіть друзям про новину