Після дослідження, яке показало, що майже половина (49%) британців не розуміє, як вони відбуваються, бренд бісквітного печива Jaffa Cakes запустив кампанію, щоб розповісти жителям про дива затемнень.
Напередодні часткового місячного затемнення, яке відбудеться 28 жовтня, Jaffa Cakes об’єднався із авторкою хіта «Total Eclipse Of The Heart» Бонні Тайлер, щоб за допомогою печива пояснити, як відбуваються затемнення.
Jaffa Cakes розважає і навчає британців затемненню ще з часів знаменитої телевізійної реклами 1999 року, у якій вчителька пояснювала явище затемнення за допомогою шоколадно-апельсинового печива.
Ностальгічна реклама та ритуал поїдання «Full Moon, Half Moon, Total Eclipse» згодом відродилися після сонячного затемнення і продовжують імітуватися шанувальниками культового бренду.
Jaffa Cakes також співпрацював з зірковим діджеєм Majestic, щоб зробити ремікс на «Total Eclipse Of The Heart», який включає в себе семпл Бонні, що декламує культову фразу Jaffa Cake «Full Moon, Half Moon, Total Eclipse». Ремікс вже доступний у TikTok, а згодом з’явиться на Spotify та інших стримінгових платформах.
У рамках кампанії популярні креатори в TikTok також доповнили трек, зокрема, створили танець, щоб оживити ритуал поїдання «Full Moon, Half Moon, Total Eclipse».
Креативне агентство Taylor Herring розробило кампанію, а оригінальний мультимедійний контент був створений продакшн-підрозділом агентства St Marks Studios.
Аслі Озен Турхан, директор з маркетингу McVitie’s UK & Ireland, зазначила: «Ми дуже раді, що печиво McVitie’s Jaffa Cakes може продовжувати слугувати смачним інструментом для майбутніх поколінь, щоб дізнатися про роботу Сонячної системи та затемнення в розважальній формі — і з ким, як не з самою королевою затемнень Бонні Тайлер, об’єднатися для цього. Ми сподіваємося, що багатьом сподобається цей урок і вони відчують, що знають трохи більше про нічне небо».