Bolt запускає кампанію з гаслом «Разом вирулимо!»
04 Тра 2022, 13:07

Bolt запускає кампанію з гаслом «Разом вирулимо!»

Кампанія під гаслом «Разом вирулимо!» закликає бізнеси та бренди відновити свою роботу і підтримати українську економіку, акцентуючи увагу на важливості спільних зусиль для майбутньої перемоги.

«Навіть маленька допомога — наша з вами велика перемога. Разом ми непереможна сила! Разом вирулимо!» — йдеться в новому відео, створеному Bolt у межах інформаційної кампанії «Шлях до перемоги».

У відео насамперед відзначається важливість зусиль кожного для спільної перемоги: економічний фронт на сьогодні є дуже важливим, адже перемога України досягається зокрема й в тилу!

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Світовий банк прогнозує падіння ВВП України на 45,1% проти 2021 року. Для того щоб українці мали можливості для життя, економіка країни повинна розвиватися. Тож компанія Bolt закликає всі бізнеси та бренди підтримати відновлення економічної активності й створення робочих місць. Зокрема йдеться про рекламно-комунікаційний ринок, який значно постраждав унаслідок бойових дій: можливість заробляти і утримувати родини втратили десятки тисяч спеціалістів у цій галузі.

«Одна кампанія не зможе забезпечити гідного заробітку для всіх; один рекламний борд не покриє зарплати підрядників; одне сторіз в інстаграмі не дасть змоги блогеру допомогти собі та близьким. Але якщо ми згуртуємося, то це цілком можливо! Саме тому команда Bolt ініціювала в ці непрості часи кампанію про шлях до перемоги. Ми в Україні, ми з Українцями. Навіть якщо цей борд буде знищено, ми разом до самої перемоги!» — наголосив Сергій Костя, маркетинг-директор Bolt у країнах СНД і Східної Європи.

Мета кампанії — підтримати комунікаційний ринок: медіа, блогерів і операторів зовнішньої реклами.

Окрім цього, компанії Bolt удалося зберегти всю команду українського офісу, продовжити роботу сервісів Bolt і Bolt Food, а також запустити їх в інших містах. Починаючи з 14 квітня, жителі Дрогобича, Трускавця, Мукачева і Кам’янця-Подільського вже можуть замовити поїздку через додаток Bolt. До того ж цієї весни компанія Bolt уже відновила роботу свого сервісу оренди електросамокатів у Києві та Львові.

Розкажіть друзям про новину