Боб Росс намалював стейк у рекламному ролику сервісу доставки продуктів
29 Сер 2022, 14:56

Боб Росс намалював стейк у рекламному ролику сервісу доставки продуктів

Популярність Боба Росса значно зросла після його смерті у 1995 році, коли глядачі відкрили для себе заспокійливі уроки мистецтва «Радість живопису». Канадський сервіс доставки продуктів Goodfood використав його образ для нової рекламної кампанії.

В рамках кампанії представлений ролик, створений творчою агенцією звукозапису Goodfood John St., під назвою «The Joy of Dinner with Goodfood». Він показує, як Росс на мольберті малює обсмажені стейки з філе Goodfood. Він заспокійливо заявляє, що «Будь-хто може це зробити. Будь-хто може замовити його».

«Крім швидкої доставки продуктів, Goodfood знімає стрес, вирішивши, що на вечерю», – заявила головний креативний директор агентства John St. Шер Кемпбелл. «Це Боб Росс у плануванні їжі, а хто не любить Боба Росса? Отже, ми повернули його до життя як нового представника Goodfood: він намалював смачні страви з його фірмовою легкістю, при цьому зводячи з глузду глядача».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Рос став популярною фігурою у рекламних кампаніях. Наприклад, Adobe віддав йому шану в кампанії «Joy of Sketching» в 2016 році.

Розкажіть друзям про новину