Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ
09 Вер 2022, 11:09

Бізнес і війна. Щотижневий дайджест добрих справ

Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.

Фонд розвитку тенісу України тренуватиме дітей війни, що залишилися без батьків

Фонд розвитку тенісу України за підтримки Федерації тенісу Києва запустили проєкт з реабілітації дітей війни та сиріт за допомогою професійної програми тренувань з великого тенісу. Заняття будуть проводитись професійними тренерами. Своїми навичками та досвідом також ділитимуться відомі українські тенісисти та чемпіони. Тренування будуть проводитись на базі клубу TennisPark в Києві. Першими підопічними проєкту стануть діти зі Святопетрівської та Тарасівської громад Київської області, що залишилися без батьків протягом усіх 8 років війни. Проєкт став можливим коштом благодійних внесків команди фонду, шанувальників тенісу, бізнесменів та меценатів.

lifecell робить внесок через UNITED24 для цифрової розбудови України

Попри чистий збиток компанії у 2-му кварталі  2022 року, зумовлений війною, мобільний оператор lifecell перекаже 40 млн грн UNITED24 – національній фандрейзинговій платформі на підтримку України. Міністерство цифрової трансформації та мобільний оператор підписали меморандум про співпрацю.

SOCAR ініціює збір коштів на медичні набори для школярів

З кожного особливого горнятка напою з малюнком півника заправок SOCAR частина коштів йтиме на забезпечення школярів аптечками. Вони також містять інструкції з психологічної допомоги для учнів та персоналу шкіл, які були підготовлені в межах ініціативи першої леді Олени Зеленської щодо створення Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, розробка якої координується Міністерством охорони здоров’я України за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я. Партнером та реалізатором благодійного проєкту SOCAR Energy Ukraine виступає благодійна платформа dobro.ua, експертну підтримку надає Міністерство освіти і науки України.

Українські дизайнери перерахували в «Фонд Маша» більше мільйона гривень

Бренд Frolov вже перерахував 508 тисяч гривень з продажу лімітованих світшотів. Natali Bolgar стали донором проекту «Незламна мама», ініційованого фондом Єфросиніної. Бренд вже тричі проводив акцію «Тижні добра» з продажу жовто-блакитного одягу, і вже перерахували Фонду 120 тисяч гривень. Бренд KATSURINA зробив у фонд сумарний донат в 125 тисяч гривень, Kachorovska – 72 тисячі, L’eskizzo та BEVZA – 65 та 60 тисяч гривень. Бренд T.mosca передав теплі спортивні костюми, TUTO VZUTO – жіноче взуття для жінок та дітей. Дитячий бренд BONKA – теплий одяг, який був переданий в центри вимушених переселенців. Румунський виробник одягу Formens перерахував 16 тисяч євро на проєкт «Незламна мама».

Купуй у VARUS – плати VISA – допомагай дітям

VARUS у партнерстві з VISA та Monobank оголосили про нову акцію, спрямовану на підтримку проєкту «Дитинство без війни». Згідно з умовами ініціативи, усі покупці супермаркетів мережі, які придбали товару на 250 і більше гривень та оплатили покупку картою VISA, стають благодійниками – з кожної покупки 5 грн автоматично перераховуються у фонд допомоги дітям. В разі, якщо клієнт здійснив розрахунок картою VISA від Monobank, то благодійна сума подвоюється. В акції беруть участь всі товари, представлені в супермаркетах VARUS.

PRIME Group підтримав українських підприємців рекламою на 8 млн грн

За майже чотири місяці діяльності в рамках програми підтримки українського бізнесу оператор зовнішньої реклами PRIME Group провів кампанії для більш ніж 150 підприємств та надав у використання рекламний інвентар на суму близько 8 млн грн. За умовами підприємці не сплачували вартість контракту з аудиторією, а лише компенсували витрати на друк та розміщення постерів. Кампанії проведено для служб таксі, медичних клінік, притулків для тварин, пекарень, торговельних центрів, крамниць, інтернет-магазинів, перукарень, благодійних фондів тощо.

Проєкт «Ми однієї крові» від «Агентів крові» зібрав 600 тисяч гривень

Проєкт «Ми однієї крові», який стартував 5 липня за ініціативою банку ПУМБ, зібрав 600 тисяч гривень. Ці гроші підуть на закупку такмеду для ЗСУ і доставку крові в гарячі точки. Соціальний проєкт «Ми однієї крові» – це масштабна співпраця  громадських організацій «ДонорUA» та «Агенти крові» з відомими українськими виробниками та ілюстраторами. Благодійний патріотичний мерч рятує життя українців та підтримує український бізнес.

Понад 500 000 українців підтримали соціальні ініціативи EVA

Лінія магазинів EVA продовжує реалізовувати системні благодійні проєкти на підтримку ЗСУ, ТРО та людей, що опинились у скрутній ситуації через вторгнення рф. Нещодавно компанія придбала для зенітної ракетної бригади повітряного командування «Схід» 200 бронежилетів ІV класу за стандартами НАТО виробництва американської компанії CAA Industries вартістю 119 668 $. Станом на 31 серпня передано понад 110 000 одиниць необхідних товарів на суму понад 4,9 млн грн. Станом на 31 серпня 65 000 учасників програми лояльності EVA МОЗАЇКА переказали 800 000 грн у вигляді бонусів на допомогу дітям-сиротам, евакуйованим до Туреччини в рамках ініціативи «Дитинство без війни».

Mastercard відкрив набір заявок на участь у програмі Start Path Ukraine

Компанія Mastercard розпочала набір заявок на участь в ініціативі Start Path Ukraine для українських фінтех-компаній і підприємців, яка покликана надати їм можливість зростати та сприяти відновленню економіки України. Ініціатива передбачає підтримку п’ятьох українських стартапів, які протягом шести місяців матимуть доступ до ресурсів, менторського супроводу і можливостей нетворкінгу з провідними експертами. Крім того, кожен з п’яти стартапів-учасників програми отримає грант у 10 000 доларів. Ініціатива, анонсована на фінтех-події Money 20/20 Europe в Амстердамі, реалізується за підтримки Національного Банку України та Міністерства цифрової трансформації України.

NEAR UA спільно з ONUKA збирає 20 000 євро на допомогу Україні для UNITED24 та фонду Help Kharkiv

13 вересня в межах глобальної конференції NEARCON 2022 відбудеться подія Ukrainian Night. Code of freedom. Хедлайнером став український електро-фолк бенд ONUKA. 100% вартості квитків будуть розподілені між двома фондами – UNITED24 та фонду Help Kharkiv. 10 000 євро підуть на закупівлю модульних зовнішніх фіксаторів, яких потребують українські лікарні через збільшення кількості постраждалих. Інша половина суми буде спрямована на підготовку до зими відрізаних від цивілізації районів Харківської області. 10 000 євро підуть на закупівлю обігрівачів, продуктів харчування та засобів гігієни.

Розкажіть друзям про новину