Бізнес продовжує активно «воювати» на своєму гуманітарному фронті, підтримуючи ЗСУ та тих, кому допомога дуже необхідна. MMR пропонує щотижневий Дайджест добрих справ та зі свого боку дякує бізнесу за активну позицію.
VARUS здійснив 40 «Смачних дитячих мрій»
За результатами конкурсу «Смачна дитяча мрія» від VARUS, що проводився до Дня захисту дітей, мережа супермаркетів реалізувала їстівні побажання з дитинства для сорока щасливчиків. Конкурс проходив з 27 травня по 3 червня і був приурочений до Дня захисту дітей. За його умовами, учасники повинні були розмістити на своїй сторінці в Instagram допис про те, чим хотіли посмакувати в дитинстві – розповісти про свою їстівну мрію. Щодня VARUS здійснював їстівну мрію з дитинства для п’яти щасливчиків, які обирались за допомогою сервісу random.org.
Проєкт «ПоколінняUA» від EVA: шукаємо шляхи до порозуміння між батьками та підлітками
9 червня стартував новий соціальний проєкт «ПоколінняUA» — спільна ініціатива мережі магазинів EVA та Української академії лідерства. Мета проєкту — сприяти налагодженню довірливих стосунків і взаєморозуміння між батьками та їхніми дітьми-підлітками. У низці пізнавальних онлайн-інтерв’ю (45-60 хвилин), які виходитимуть на YouTube-каналі EVA, досвідчені експерти Української академії лідерства.