Бійці «Хартії» знялися у кампанії колаборації бренду аксесуарів та соціального підприємства
17 Бер 2025, 10:44

Бійці «Хартії» знялися у кампанії колаборації бренду аксесуарів та соціального підприємства

Бійці бригади «Хартія» знялися у кампанії колаборації українського бренду аксесуарів RBTNK та соціального підприємства Saint Javelin.

«Знайомтеся з 30-річним Романом («Тренер»), 49-річним Михайлом («Озеро») та 46-річним Олександром («Кабан») — трьома бійцями бригади «Хартія», які колись жили звичайним життям у Харкові. Коли почалася війна, вони відмовилися стояти осторонь. Сьогодні вони служать з непохитною рішучістю, керуючись єдністю та знанням того, за що саме вони воюють», — зазначили Saint Javelin та RBTNK.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Saint Javelin (@saintjavelin)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У колаборації бренди створили три cталевих жетони, які символізують визначальні якості українців на полі бою: точність у дії, відданість у серці, невблаганність у боротьбі.

20% від продажу жетонів буде перераховано на підтримку захисників України. Кошти будуть розподілені порівну між Патронатною службою бригади «Хартія», яка надає всебічну підтримку бійцям та їхнім сім’ям, та медичною службою 82-ї окремої десантно-штурмової бригади, де засновник RBTNK Іордан Константініді служить медиком.

Розкажіть друзям про новину