Білборди в Австралії виступили проти стигматизації секс-іграшок для літніх людей
07 Кві 2023, 18:00

Білборди в Австралії виступили проти стигматизації секс-іграшок для літніх людей

Онлайн-продавець секс-іграшок Wild Secrets запустив кампанію, спрямовану на подолання стигми сексу для літніх австралійців. Компанія заохочує людей старше 65 років до задоволення, пропонуючи 20% знижку за карткою пенсіонера на секс-іграшки.

Кампанія «Better with Age» від агенції The Royals є частиною місії бренду, спрямованої на нормалізацію сексуального задоволення, демонструючи (проте не буквально), що секс-іграшки так само актуальні для людей старше 65 років, як і для будь-кого іншого.

Кампанія, що має на меті зруйнувати стереотипні уявлення суспільства про життя після 65 років, підкріплена опитуванням 500 австралійців старших 65 років, яке показало, що кожен третій (33%) з тих, кому за 65, вже відчуває себе комфортно, використовуючи секс-іграшки або обговорюючи їх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Опитування також показало, що більше половини, 53%, жінок старше 60 років і 55% чоловіків старше 60 років згодні з тим, що секс-іграшки можуть допомогти максимізувати сексуальне задоволення в подальшому житті.

Адам Ліа, менеджер з маркетингу PHE International, каже: «У той час, коли сексуальний позитив зростає, старіння і сексуальне задоволення залишаються забороненою зоною. Люди, старші 65 років, вкрай недостатньо представлені, коли мова йде про секс: у медичних документах, популярній культурі та рекламі, і часто представлені через призму вікових особливостей».

«Нашою метою в Wild Secrets завжди було допомогти кожному прийняти і дослідити своє задоволення, незалежно від його демографічної приналежності».

Кампанія проходить у традиційних медіа, які «все ще використовуються австралійцями старшого віку». Вона включає зовнішню рекламу та друковані видання, в тому числі місцеві газети.

Кампанія розпочалася з 16-сторінкового каталогу, який можна отримати поштою, що містить доступні рекомендації щодо іграшок та схвалений сексологами освітній контент, а також 20% знижку для всіх власників австралійських карток людей похилого віку.

Розкажіть друзям про новину