Білборди у Великобританії прорекламували пиво для онуків
02 Сер 2023, 13:52

Білборди у Великобританії прорекламували пиво для онуків

На тлі примхливої погоди і рекордних температур по всьому світу бренд крафтового пива BrewDog розпочав кампанію з просування сталого розвитку.

Генеральний директор компанії Джеймс Вотт написав розлогий пост на LinkedIn, у якому розповів про нову роботу і показав, як його компанія намагається обмежити свій внесок у кліматичну кризу.

У своїй заяві про проект він сказав: «Наша місія в BrewDog завжди полягала в тому, щоб зробити інших людей такими ж пристрасними прихильниками чудового крафтового пива, як і ми. Але це працює лише за умови, що у нас все ще є планета, на якій ми можемо його пити. Ось чому ми так само наполегливо прагнемо зробити все можливе, щоб залишити планету кращою, ніж ми її застали».

За словами Джеймса Вотта, зараз компанія володіє ділянкою Шотландського нагір’я площею 9 308 акрів і реалізує один з найбільших проектів з лісовідновлення та відновлення торфовищ у Великій Британії.

«Невідворотна, незручна і невблаганна реальність полягає в тому, що наша планета стає гарячішою, і в цьому винне людство. Настав час діяти. «Beer For Your Grandchildren» — це про те, що потрібно робити все правильно сьогодні, щоб захистити майбутні покоління. Ми сподіваємося, що через 50 років ми все ще будемо варити пиво для ваших онуків, адже вони заслуговують на те, щоб насолоджуватися цією планетою… і, звичайно ж, чудовим пивом».

Зовнішня кампанія розгорнулася по всьому Лондону. Реклама містить слоган, а також ніби намальоване дитиною зображення світу у вогні.

Креатив був розроблений власною командою BrewDog, а медіазакупівлями займалося агентство Craft Media.

За словами Джеймса Вотта, BrewDog є першим у світі повністю сертифікованим вуглецево-негативним пивним бізнесом, який щороку поглинає з повітря більше вуглецю, ніж викидає в атмосферу.

Але скептики бренду (який в минулому не раз був об’єктом суперечок) вже встигли висловити свої зауваження. Серед позитивних коментарів деякі користувачі поставили під сумнів етичність використання дитячого малюнка для продажу пива.

Розкажіть друзям про новину