IKEA розмістила на вулицях Португалії рекламну кампанію, яка нагадала про операцію «Інфлюенсер», що призвела до відставки прем’єр-міністра країни Антоніу Кошти та падіння уряду.
Білборди в різних частинах країни рекламували книжкову шафу з текстом «Добре підходить для зберігання книг. Або 75 800 євро». Саме таку суму влада знайшла в листопаді під час обшуків в офісі Вітора Ескарії, керівника апарату прем’єр-міністра.
Гроші були заховані в різних конвертах, книгах і коробках з-під вина. Тоді Антоніу Кошта заявив, що не знав про те, що керівник апарату зберігає гроші у своїй офіційній резиденції в Сан-Бенту.
Кампанія стала вірусною в соціальних мережах за останні кілька годин і викликала найрізноманітніші реакції.
Publicidade da boa! Parabéns à agência e ao cliente pic.twitter.com/YzmKRihC17
— Duarte Marques (@DuarteMarques) January 24, 2024
O pessoal do marketing do IKEA não vota PS. pic.twitter.com/YoL0gEwK5D
— Gonçalo Levy Cordeiro (@glevycordeiro) January 24, 2024
Шведський ритейлер меблів зазначив, що «він є частиною повсякденного життя португальців протягом 20 років» і що йому подобається «розробляти кампанії, які відображають реальне життя».
ІКЕА заявила, що «це було відправною точкою для цього та інших білбордів, які розмістили в містах протягом наступних кількох тижнів», підкреслюючи, що рекламна кампанія не має «жодного наміру чи мети зробити будь-який внесок у партійні дебати та поточний передвиборчий контекст в країні».
«Ми дивимося на наші кампанії, як і на самих себе, з почуттям гумору, і часто як на спосіб зняти напругу у світі, де нерви дедалі більше на межі», — зазначила компанія.