Бренд бамбукової білизни Boody та незалежна рекламна агенція повного циклу The Hallway запустили дебютну креативну кампанію «Make Yourself Comfortable».
Кампанія заснована на приголомшливому відкритті, що жінки проводять загалом 27 років свого життя, терплячи дискомфорт від спідньої білизни, яка впивається і натирає, а також від бюстгальтерів, що залишають глибокі сліди на шкірі. Ця реальність є загальновизнаною, незважаючи на те, що 30% жінок стверджують, що незручна білизна впливає на їхній настрій.
Провокаційна кампанія включає серію зображень з жінками, що демонструють сліди, які залишає незручна білизна. Boody звертається до 50% жінок, які знімають бюстгальтер, щойно прийшовши додому, із запрошенням «почуватися комфортно», пропонуючи свою продукцію з органічно вирощеного бамбука як вирішення проблеми, з якою стикаються жінки в усьому світі.
Рут Хаффенден, керівниця відділу маркетингу та бренду Boody, зазначила: «Хоча може здатися нелогічним висвітлювати дискомфорт, з яким так багато жінок стикаються щодня, ці незручні істини потребували сміливої заяви, щоб спонукати до значущої переоцінки того, з чим ми навчилися жити десятиліттями, як з «найкращим, що ми можемо отримати». Поряд з нашою постійною, пристрасною прихильністю до етичного та сталого виробництва, дійсно настав час вимагати більшого від шухляди з нижньою білизною».
Креативна директорка The Hallway Джессіка Томпсон додала: «Ми аплодуємо Рут та її команді в Boody за підтримку цієї кампанії з такою пристрастю та довірою. Ми знаємо, що ми не самотні у своєму розчаруванні бюстгальтерами, які тиснуть, і трусиками, які дратують, залишаючи на нас клеймо дискомфорту в кінці дня. Було дуже приємно співпрацювати з Boody, щоб привернути увагу до цієї повсюдної проблеми і запропонувати жінкам дуже зручну відповідь».
Кампанія охоплює зовнішню рекламу, рекламу на транспорті, соціальну рекламу та медійні носії.