Білборди Oscar Mayer висміяли популярні пляжні фотографії
04 Сер 2023, 13:24

Білборди Oscar Mayer висміяли популярні пляжні фотографії

Щоліта соціальні мережі наповнюються фотографіями засмаглих ніг біля басейну або на пляжі. Ці фотографії зроблені під таким кутом, що часто важко зрозуміти, що на них зображено — хот-доги чи чиїсь ноги.

Оскільки запит «хот-доги або ноги» перевищив 9,1 млрд переглядів у TikTok, нова кампанія «#HotDogsForLegs» від американського виробника м’яса та холодної нарізки, відомого своїми хот-догами, Oscar Mayer має на меті вирішити цю суперечку в інтернеті назавжди.

Кампанія почалася з розміщення в соціальних мережах та на білбордах у Гантінґтон-Біч, Лос-Анджелесі та Чикаго зображень справжніх сосисок для хот-догів замість людських ніг, а також з мобільних білбордів на човнах, що курсують узбережжям Маямі та Форт-Лодердейла.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Пізніше цього місяця бренд оголосив, що буде досліджувати соціальні мережі, щоб запустити додатковий креатив з реальними зображеннями «хот-догових ніг» фанатів.

«Oscar Mayer радий нарешті надати дискусії #HotDogsOrLegs ту увагу, на яку вона заслуговує, – говорить Келсі Райс, асоційована директорка з комунікацій бренду Oscar Mayer. – Ця активація є природним продовженням нашої брендової програми «Keep it Oscar» і втілює в життя веселощі Oscar Mayer, прославляючи ніжки, схожі на хот-доги, та смачні м’ясні вироби Oscar Mayer».

Кампанія була розроблена креативним агентством Johannes Leonardo за додаткової підтримки P57, The Kitchen та Zeno Group.

Розкажіть друзям про новину