Білборди Gymshark та Bumble закликали займатись спортом на побаченнях
03 Кві 2023, 16:24

Білборди Gymshark та Bumble закликали займатись спортом на побаченнях

Дейтинг-застосунок Bumble та спортивний бренд Gymshark об’єдналися у веселій рекламній кампанії, яка підкреслює важливість сумісності під час побачень.

Згідно з дослідженнями брендів, понад кожен п’ятий (22%) представник покоління Z та міленіалів займався спортом або відвідував фітнес-клас на першому побаченні.

Британська рекламна кампанія під назвою «For Dates That Workout» підкреслила важливість сумісності під час побачень і те, наскільки спільні інтереси є невід’ємною частиною стосунків. Партнерство також включатиме нові значки інтересів, включаючи важку атлетику, високоінтенсивні тренування та бодібілдинг, які можна буде додати до профілів Bumble і які базуються на вподобаннях клієнтів Gymshark.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Наомі Вокланд, віце-президент Bumble в Європі, сказала: «Знайомства, особливо на початковому етапі, – це переживання, а що може бути кращим способом налагодити зв’язок, ніж поділитися чимось, що ви любите? У Bumble ми завжди намагаємося знайти способи допомогти людям знайти спільні інтереси, пристрасті та цінності».

«Ми бачимо, що наша спільнота вже демонструє це, адже наші значки спортивних інтересів є найпопулярнішими в усьому світі. Від катання на лижах до пілатесу, люди можуть показати свої улюблені хобі на фотографіях у своєму профілі, біографії або додати значок інтересу до свого профілю, і це може стати легким способом розбити кригу під час першого побачення».

Кампанія розпочнеться у прямому ефірі по всій Великобританії з 29 березня, а зовнішні білборди з’являться з 3 квітня.

Розкажіть друзям про новину