03 Кві 2023, 16:24

Білборди Gymshark та Bumble закликали займатись спортом на побаченнях

Дейтинг-застосунок Bumble та спортивний бренд Gymshark об’єдналися у веселій рекламній кампанії, яка підкреслює важливість сумісності під час побачень.

Згідно з дослідженнями брендів, понад кожен п’ятий (22%) представник покоління Z та міленіалів займався спортом або відвідував фітнес-клас на першому побаченні.

Британська рекламна кампанія під назвою «For Dates That Workout» підкреслила важливість сумісності під час побачень і те, наскільки спільні інтереси є невід’ємною частиною стосунків. Партнерство також включатиме нові значки інтересів, включаючи важку атлетику, високоінтенсивні тренування та бодібілдинг, які можна буде додати до профілів Bumble і які базуються на вподобаннях клієнтів Gymshark.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Наомі Вокланд, віце-президент Bumble в Європі, сказала: «Знайомства, особливо на початковому етапі, – це переживання, а що може бути кращим способом налагодити зв’язок, ніж поділитися чимось, що ви любите? У Bumble ми завжди намагаємося знайти способи допомогти людям знайти спільні інтереси, пристрасті та цінності».

«Ми бачимо, що наша спільнота вже демонструє це, адже наші значки спортивних інтересів є найпопулярнішими в усьому світі. Від катання на лижах до пілатесу, люди можуть показати свої улюблені хобі на фотографіях у своєму профілі, біографії або додати значок інтересу до свого профілю, і це може стати легким способом розбити кригу під час першого побачення».

Кампанія розпочнеться у прямому ефірі по всій Великобританії з 29 березня, а зовнішні білборди з’являться з 3 квітня.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео