Білборди Greenpeace звернулись до уряду Великобританії, зобразивши ліси під водою
26 Чер 2023, 13:28

Білборди Greenpeace звернулись до уряду Великобританії, зобразивши ліси під водою

Greenpeace заявив, що глибоководний видобуток корисних копалин може мати шкідливий вплив на навколишнє середовище, еквівалентний вирубці лісів.

Щоб провести цю паралель, організація випустила серію білбордів, на яких зображені лісові масиви, що знаходяться нібито під водою.

Глибоководний видобуток — це нова видобувна галузь, яка видобуває корисні копалини з дна океану. Якщо буде дозволено, величезні машини, які можуть важити більше, ніж синій кит, опустять на дно океану, де вони будуть знімати, поглиблювати або вирізати поклади з глибоководних екосистем. Це може мати руйнівний вплив, і понад 750 вчених закликали зупинити цю галузь до того, як вона розпочнеться.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кожна рекламне оголошення закликало уряд Великої Британії до дій: «Вирубка лісів — це катастрофа. Глибоководний видобуток корисних копалин не повинен стати ще однією. Наш уряд може допомогти зупинити його до того, як він почнеться».

Аріана Деншам, голова океанічного відділу Greenpeace Великобританії, сказала: «Якщо буде дозволено розпочати глибоководний видобуток, це стане катастрофою для наших океанів і морського життя. Уряд Великої Британії називає себе лідером у захисті океану, але він відмовляється підтримати заклики сотні вчених, а також урядів інших країн світу про паузу або мораторій.

У нас є лише один момент в історії, щоб зупинити глибоководний видобуток корисних копалин до того, як він почнеться, і саме тому ми запускаємо цю термінову кампанію. Ми сподіваємося, що ці прості та потужні оголошення, розроблені у партнерстві з агентством Elvis, прорвуться крізь шум, привернуть увагу та заохотять людей висловити своє занепокоєння».

Кампанія охоплює діджитал зовнішню рекламу та пресу.

Александру Васіле, креативний директор Elvis, додав: «Оскільки діяльність та наслідки глибоководного видобутку корисних копалин залишаються під водою, а наша увага прикута до криз, що відбуваються ближче до дому, людям важко зрозуміти загрозу, яку він становить, особливо через низький рівень обізнаності про це питання.

Тому ми вирішили порівняти глибоководний видобуток з вирубкою лісів, відомою і зрозумілою екологічною кризою, щоб зробити його спустошення реальним і легким для сприйняття».

Розкажіть друзям про новину