Один з найбільших і найстаріших у світі виробників ручок, олівців, канцелярського приладдя Faber-Castell перетворив гострий олівець на камеру смартфону за допомогою зображень, які цілком можуть бути фотографіями.
Багаторічна кампанія Apple «Знято на iPhone» стала синонімом приголомшливої фотографії зі смартфонів, демонструючи з кожною ітерацією все більш досконалу технологію камери. Але що, якщо зовсім не обов’язково міняти свій надійний телефон, щоб створювати чудові знімки? Навіть більше, ідеальний інструмент може лежати у шухляді. Агенція DAVID São Paulo поклала кольоровий олівець на папір з розумним для реклами Faber-Castell на білбордах і станціях метро в Сан-Паулу.
Замість того, щоб вихвалятися мегапікселями, «Shot on Faber-Castell» пропагує гіперреалізм та фантазію за допомогою химерних ілюстрацій у високій роздільній здатності, де зображено кота, лимони та шматок тосту з лініями засмаги. Є навіть чорно-білий знімок двох зебр та їхніх славних смуг — без монохромного фільтру.