09 Тра 2024, 17:14

Білборд у Маямі використав світло для реклами стоматологічної клініки

Креативне агентство з Маямі Alma представило кампанію «Lights» для місцевого стоматолога, доктора Шарпа, до якого звертаються багато співробітників компанії.

Протягом багатьох років доктор Шарп жартома запитував креативників: «Коли ж хтось із вас зробить мені рекламу?», тож агентство нарешті погодилося, вхопившись за можливість віддячити. Результатом партнерства стала концептуально креативна, таргетована кампанія, яка, безумовно, більш винахідлива, ніж звичайний білборд місцевої стоматології.

«Lights» — це нестандартна зовнішня кампанія, що проводиться виключно у Флориді. У ній використано білборд, який вдень здається повністю білим із зображенням логотипа компанії Sharp Dentistry, але вночі серія спеціальних світильників, встановлених у верхній частині білборду, загоряється, створюючи силует зубів.

Всі світильники використовують жовте світло, за винятком одного світильника, який використовує більш холодне, біле світло. Оскільки майже всі освітлювальні прилади використовують жовте світло, «зуби» виглядають жовтими і плямистими, за винятком одного, створеного єдиним білим освітлювальним приладом. Логотип Sharp Dentistry та заклик до відбілювання зубів виділяються на білому зубі, спрямовуючи аудиторію на вебсайт для отримання додаткової інформації.

Alma також створило тріо аудіороликів, використовуючи гумористичний діалог, щоб підкреслити прикрість відволікання під час розмови з людиною, у якої застрягла їжа в зубах.

Агентство вирішило використовувати таргетовану зовнішню рекламу та радіо, оскільки це два найбільш популярні медіаформати серед малого місцевого бізнесу.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео