Білборд Tesco почав шпигувати за перехожими
17 Бер 2023, 16:29

Білборд Tesco почав шпигувати за перехожими

Щоб відзначити відкриття нового магазину Tesco, було запущено новий засіб масової інформації – індивідуальний проектор, щоб про це дізналися всі околиці.

Площа Шарлемонт — це нова забудова Дубліна в районі з великою кількістю людей. Але його новий магазин Tesco трохи важко знайти. Тож агенція BBH Dublin розробила ідею, яку важко не помітити, — традиційний білборд і проектувати на нього.

Копірайтер працював за клавіатурою, і через білборд перехожим, які нічого не підозрювали, розсилалися індивідуальні повідомлення. Кожне повідомлення було складено індивідуально із посиланням на найближчий магазин Tesco Express.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Як пояснив директор з маркетингу Tesco Ireland Катал Деві: «Ми дійсно пишаємось нашим новим магазином на площі Чарлемонт-сквер, і, оскільки ми трохи заховані, ми хотіли трохи повеселитися, даючи нашим покупцям можливість точно знати, де ми знаходимося».

Сем Карен, креативний директор BBH Dublin, сказав: «Перше враження важливе, і дається лише один шанс на нього. При такому підході ми можемо справити сильне враження кілька разів на кількох людей і отримати масу задоволення, відповідаючи на питання про те, як повідомити людей про місцезнаходження нового магазину. Просто тому, що щось функціональне та трудомістке, не означає, що воно має бути нудним».

Розкажіть друзям про новину