Щоб відзначити відкриття нового магазину Tesco, було запущено новий засіб масової інформації – індивідуальний проектор, щоб про це дізналися всі околиці.
Площа Шарлемонт — це нова забудова Дубліна в районі з великою кількістю людей. Але його новий магазин Tesco трохи важко знайти. Тож агенція BBH Dublin розробила ідею, яку важко не помітити, — традиційний білборд і проектувати на нього.
Копірайтер працював за клавіатурою, і через білборд перехожим, які нічого не підозрювали, розсилалися індивідуальні повідомлення. Кожне повідомлення було складено індивідуально із посиланням на найближчий магазин Tesco Express.
Як пояснив директор з маркетингу Tesco Ireland Катал Деві: «Ми дійсно пишаємось нашим новим магазином на площі Чарлемонт-сквер, і, оскільки ми трохи заховані, ми хотіли трохи повеселитися, даючи нашим покупцям можливість точно знати, де ми знаходимося».
Сем Карен, креативний директор BBH Dublin, сказав: «Перше враження важливе, і дається лише один шанс на нього. При такому підході ми можемо справити сильне враження кілька разів на кількох людей і отримати масу задоволення, відповідаючи на питання про те, як повідомити людей про місцезнаходження нового магазину. Просто тому, що щось функціональне та трудомістке, не означає, що воно має бути нудним».