Батьківщина-мати, український Дедпул та інше з’явилися у супергеройському ролику
Бренд-маркетингова агенція Grape разом зі студією Andaction створила супергеройський відео комікс для першого в країні сервісу доставки валюти Moneybus.
Графічна історія розповідає про подорож броньованого авто — Манібаса — столичними вулицями. Він оперативно реагує на мані-виклики, швидко приймає їх з будь-якого району міста та хутко доставляє потрібні суми і під офіси, і під під’їзди.
Коли почали працювати над проєктом, подумали, що Moneybus наділили суперсилою доставляти валюту. А так як ми в команді фанати кіно та мультфільмів про надлюдей, то одразу вирішили зробити ролик в стилі коміксного мульта. Створили і записали трек, у якому описали все, на що здатне наше авто. Звичайно, з самого початку вирішили, що для озвучки нам потрібен супергеройський голос. Саме тому і обрали Дмитра Гаврилова, який озвучує українського Дедпула.
Михайло Новіков
копірайтер Grape
З Манібасом більше не потрібно моніторити курс, вишукувати потрібний номінал та нервувати, коли в черговий раз не прийматимуть стару сотку. Тепер валюту, так само як бургер, кросівки чи квіти можна замовити додому. Єдине, що відрізняє цю доставку від інших – охорона, сейф і особистий пароль.
Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.
11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.
Усі його ці суперсили команда показала в мультфільмі, а також наповнила його пасхалками – від Батьківщини-матері до Комфорт Тауна, адже яке супергеройське кіно без цього.