Кампанію «A message to my grandchild» було створено копенгагенським креативним агентством &Co і має на меті підкреслити важливість використання свого голосу та наслідки того, що голос людини не буде почутий під час виборів.
Реклама з’явилася після того, як на європейські вибори 2019 року прийшло менше половини виборців.
Ролик підкреслив зв’язок між поколіннями та націями, а також представив емоційний портрет демократії та важливість голосування. Використання нових кадрів у поєднанні зі старими плівками про деякі з труднощів, з якими зіткнулися країни Європи, справді посилює послання фільму.
У фільмі зняті бабусі, дідусі та онуки з усієї Європи, і в ньому зафіксовані автентичні та живі моменти спілкування між різними поколіннями. Літні громадяни діляться своїми життєвими історіями, деякі з них живуть в умовах демократії, інші — ні, що дає їм змогу передати своє важливе послання онукам і решті Європи.
Йохан Кьолер, партнер та креативний директор &Co, сказав про кампанію: «Через емоційний зв’язок між європейськими старійшинами, які мають більшість виборів позаду, та їхніми онуками, кампанія створює зв’язок між минулим і майбутнім і, сподіваємось, показує, що демократія — це відповідальність, яку ми несемо один перед одним».
«По-перше, мова йде про пам’ять про наше минуле, тому що так багато паралелей можна провести з сьогоднішніми викликами. Але замість того, щоб просто озиратися назад, фокус змістився на погляд вперед і передачу демократії наступним поколінням».
Кампанія зараз триває на телебаченні, в кіно, на радіо, в соціальних мережах, дидижтал ЗМІ та на стримінгових платформах.