23 Гру 2022, 16:11

Автентичність, відсутність брендингу та інше: тренди, які сформували контент-маркетинг у 2022 році

Раніше цього місяця було відзначено найкращих у контент-маркетингу The Drum Awards for Content під час першого в історії фестивалю The Drum Awards Festival. Суддями конкурсу 2022 року розповіли свою думку про учасників цього року та про інноваційні тенденції в експериментальному просторі.

Ось 4 тренди контент-маркетингу, які були виокремлені:

«Показуйся достовірно або не показуйся взагалі»

Майк Годдард, керівник Cheil Worldwide, маркетингової компанії Samsung Group: «Одна з основних тем, яку споживачі відчайдушно шукають у рекламі, — це її автентичність. Ті, хто створив реальне, значуще повідомлення, досягли відчутних успішних результатів. Сьогодні споживачі мають доступ до інформації на кінчиках своїх пальців, і бренди мають знайти автентичний спосіб проявити себе, міцно запам’ятовуючись.

«Мені дуже сподобалося переглядати заявки в категорії «Most Effective and Creative User-Generated Content». Брендам важко виділитися у звичайних обставинах, але надихнути шанувальників на участь у кампанії — велика проблема. Усі представлені матеріали у цій категорії були творчо реалізованими кампаніями, які привабили тисячі справжніх відгуків від споживачів, деякі з яких навіть створили власний контент. Цей спосіб маркетингу вашого бренду повністю змінює традиційну форму реклами, коли бренди говорять першими, натомість надаючи споживачам платформу, щоб вони могли поділитися своїми думками та історіями».

«Оновлення потреб клієнта та споживача»

Кріс Броді, директор з маркетингу, глобальний архітектор контенту, компанії Mars: «У категорії «Best Branded Content Strategy» ми мали змогу побачити так багато дивовижних прикладів того, як команди змогли наповнити бренди новим змістом і силою завдяки креативності, винахідливості та несподіваним поворотам. Кращі матеріали сильно відрізнялися за розміром, стилем кампанії та типом компанії — від сайту з працевлаштування в Австралії до поради з туризму в Сінгапурі та великого бренду смартфонів у Великобританії — але всі вони досягли великої індивідуальності, витягуючи інформацію про споживачів, наповнену напругою реальних людських потреб, і задовольняючи ці потреби дуже свіжим і незабутнім способом, який міг тільки їхній бренд».

«Щодо можливостей у майбутньому, я хотів би бачити більше матеріалів, що демонструють цілісну стратегію та екосистему контенту, крім довгих відео з героями, і більше прикладів того, як бренди по-своєму використовують ціль та позитивний соціальний вплив».

«Найкращий контент практично не має брендингу»

Мел Хо, керівник відділу контенту видання LadBible Australia: «Було чудово переглянути неймовірну роботу в усіх напрямках. Мені подобалося спостерігати, як бренди працюють над кампаніями, що відображають контекст навколишнього світу і створюють елегантні результати з автентичним підходом».

«З усіма злетами та падіннями, які підніс нам світ: заборони на поїздки через пандемію, ювілей королеви та перехід на віддалену роботу, було справді цікаво спостерігати, як бренди та креативні агенції включають ці наративи до своєї роботи.

«Ключовою рисою, яку я помітив серед учасників, була справжня правдива розповідь, і бренди, які найкраще впоралися з цим, були тими, які не нав’язували свій брендинг чи корпоративні повідомлення у своїх активаціях. Насправді найкращими фрагментами контенту були ті, в яких майже не було брендингу.

«Ще одна річ, яка справила на мене позитивне враження, — це кампанії, які достовірно висвітлювали соціальні проблеми чи причини, такі як зміна клімату, несправедлива різниця в оплаті праці та зусилля для порятунку українських біженців. Є деякі речі, які ми можемо і маємо поставити собі як контент-маркетологи: як ми можемо використовувати наш бренд, щоб принести більше користі світу? По-друге, як ми можемо спонукати інших це робити, не створюючи при цьому відчуття, що вони просто відзначають свою корпоративну соціальну відповідальність?».

«Візьміть споживача із собою у подорож»

Аюмі Накадзіма, керівниця відділу контенту та креаторів, APAC, Pinterest: «При оцінці кращих партнерських відносин між знаменитостями/інфлюенсерами та брендами виділялися кампанії, орієнтовані на створення спільноти та гейміфікацію. Успішні бренди брали споживачів із собою у подорож, а не просто направляли своє повідомлення через інфлюенсера як мегафон. Наприклад, була кампанія, під час якої споживачів питали, що вони думають, і створювали продукт разом як спільноту, яка, як мені здавалося, ідеально підходить для цього діджитал світу».

«Нарешті, коли справа доходить до інфлюенсер-маркетингу, споживачі стають кмітливішими і можуть швидко оцінити, чи просувається контент чи ні. Я думаю, що всі ми мали моменти, коли фірмовий контент здавався неавтентичним і трохи зіщулювався, бо він здавався натягнутим. Хороша реклама уникає цього, спираючись на голос інфлюенсера та використовуючи сильні сторони, а не просто використовуючи свою популярність як мегафон. Це може бути естетика інфлюенсера, його почуття гумору, життєві цінності чи хобі тощо. Бренди, які вшановують і прославляють силу інфлюенсера, сяють як чудові приклади».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео