Олег Томін, креативний директор Bart & Fink, запропонував сценарій для справжнього українського різдвяного фільму, який міг би зняти кінооператор Антон Фурса.
У фільмі пропонують багато рекламних інтеграцій відомих українських компаній — зокрема, АТБ, Нової пошти, Люксоптики, Uklon. Сюжет наступний:
«Коля робе охоронцем в АТБ. Міцний чолов’яга приємної наружності. Він знає, що «моя хата з краю» означає не «це мене не стосується», як нам завжди втюхівалі якісь недоумки, а «Ото бачиш хату з краю? Це моя. Сунешся — пизд* тобі». У Різдвяне надвечір’я Коля їде до коханої дружини Оксани, що робе у вантажному відділенні Нової пошти. Там якраз у розгарі корпоратив, і Коля їде забирати дружину, яка вже поспівала «Золото Карпат» і чекає на чоловіка, щоб їхати до дітей святкувать. Але й*бані руські ДРГшніки хочуть зіпсувати свято і вриваються на корпоратив, шоб взяти всіх у заручники. Тут як раз під’їжджає Коля. Це перші 10 хвилин кіно».
Повний опис читайте тут:
Згодом Олег розписав ще одну сцену з фільму, якою проілюстрував можливий продакт плейсмент:
«Микола після знищення чергового взводу ДРГшників вставляє лінзу, що придбав на тому тижні у Люксоптика за супер-ціною. Набирає Оксану зі смартфона, придбаного у COMFY в розстрочку без відсотків, на якому світиться ідеальний зв’язок 4G від Kyivstar:
— Ало, кохана. Вибач, що цього разу без подарунку з bodo.ua, але дуже намагаюсь тебе дістатись.
— Де ти, Миколо? Їх тут ще два БТРа під’їхало, як побачили унітази з АГРОМАТ. Що робить?
— Для початку прийми Цитрамон Дарниця, а тоді сховайся за тим холодильником «Чернігівське» та чекай мене, як Uklon. Буду за пару хвилин. Свято наближається, іф ю ноу вот ай мін.
Затягується IQOS Ukraine і вирушає роз’ябув*ть залишки русні».
Постер до фільму намалювала Анастасія Бондар.
Користувачі та представники брендів схвалюють ідею фільму та навіть пропонують відкрити монобанку, щоб скинутися на зйомки.