Коля — охоронець в АТБ, Оксана — працює в Новій пошті: креативник запропонував сценарій для фільму
30 Січ 2023, 17:38

Коля — охоронець в АТБ, Оксана — працює в Новій пошті: креативник запропонував сценарій для фільму

Олег Томін, креативний директор Bart & Fink, запропонував сценарій для справжнього українського різдвяного фільму, який міг би зняти кінооператор Антон Фурса.

Ми дійшли висновку, що у нас, українців, нема справжнього різдвяного кіно. Було ото совкове про «гадость ваша залівная риба», ну і, звичайно, «Сам удома» та «Міцний горішок». Чомусь так вийшло, що наші «Вечори на хуторі близь Диканьки» ми якось не вважаємо обов’язковою різдвяно-новорічною програмою. Тому ми вирішили взяти на себе благородну місію зняти таке кино.
Олег Томін
креативний директор BART and FINK

У фільмі пропонують багато рекламних інтеграцій відомих українських компаній — зокрема, АТБ, Нової пошти, Люксоптики, Uklon. Сюжет наступний:

«Коля робе охоронцем в АТБ. Міцний чолов’яга приємної наружності. Він знає, що «моя хата з краю» означає не «це мене не стосується», як нам завжди втюхівалі якісь недоумки, а «Ото бачиш хату з краю? Це моя. Сунешся — пизд* тобі». У Різдвяне надвечір’я Коля їде до коханої дружини Оксани, що робе у вантажному відділенні Нової пошти. Там якраз у розгарі корпоратив, і Коля їде забирати дружину, яка вже поспівала «Золото Карпат» і чекає на чоловіка, щоб їхати до дітей святкувать. Але й*бані руські ДРГшніки хочуть зіпсувати свято і вриваються на корпоратив, шоб взяти всіх у заручники. Тут як раз під’їжджає Коля. Це перші 10 хвилин кіно».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Повний опис читайте тут:

Згодом Олег розписав ще одну сцену з фільму, якою проілюстрував можливий продакт плейсмент:

«Микола після знищення чергового взводу ДРГшників вставляє лінзу, що придбав на тому тижні у Люксоптика за супер-ціною. Набирає Оксану зі смартфона, придбаного у COMFY в розстрочку без відсотків, на якому світиться ідеальний зв’язок 4G від Kyivstar:

— Ало, кохана. Вибач, що цього разу без подарунку з bodo.ua, але дуже намагаюсь тебе дістатись.
— Де ти, Миколо? Їх тут ще два БТРа під’їхало, як побачили унітази з АГРОМАТ. Що робить?
— Для початку прийми Цитрамон Дарниця, а тоді сховайся за тим холодильником «Чернігівське» та чекай мене, як Uklon. Буду за пару хвилин. Свято наближається, іф ю ноу вот ай мін.

Затягується IQOS Ukraine і вирушає роз’ябув*ть залишки русні».

Постер до фільму намалювала Анастасія Бондар.

Користувачі та представники брендів схвалюють ідею фільму та навіть пропонують відкрити монобанку, щоб скинутися на зйомки.

Розкажіть друзям про новину