Артистки балету в національних костюмах стали обличчям святкової кампанії
19 Гру 2022, 11:21

Артистки балету в національних костюмах стали обличчям святкової кампанії

У грудні в EVA та на EVA.UA стартував передноворічний акційний період. Кампанія присвячена українським традиціям відзначання головних зимових свят: Дня Святого Миколая, Різдва та, власне, Нового року.

Обличчями кампанії стали три артистки балету Дніпровського академічного театру опери та балету в українських національних костюмах. Вибір героїнь не був випадковим. Він має символічне значення, адже в образах балерин краса поєднується з силою та витривалістю, а їхня легкість насправді – результат великої праці. Той самий мікс, на думку творчої команди EVA, характеризує Україну та сучасних українських жінок, які залишаються прекрасними, незважаючи ні на які випробування. 

Образи, втілені дніпровськими танцівницями, прикрасили новорічну акційну газету, де зібрано всі пропозиції, що діють в магазинах EVA та на EVA.UA, а також спеціальний лендинг. Крім того, EVA підготувала з ними digital-листівки, які з’являтимуться напередодні Миколая, Різдва і Нового року на сайті та в соцмережах компанії.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Тим, хто захоче повторити макіяжі головних героїнь кампанії, стане у пригоді їх докладний покроковий розбір на EVA BLOG.

«Новорічні свята – головний сезон подарунків. І, звичайно, всі чекають на гарні знижки, щоб придбати їх за привабливою ціною. Тож EVA традиційно подбала, аби ці очікування справдились, і підготувала найкращі пропозиції до усіх новорічних свят. Проте цьогорічну кампанію ми побудували не просто навколо вигідних акцій та красивих візуальних образів. Ми зробили її ще й просвітницькою – розповіли своїй великій аудиторії про справжні національні традиції відзначання зимових свят, додали до акційної газети словничок українських новорічних символів. Для цього навіть скористались допомогою експерта з народознавства», – розповідає заступниця директора з маркетингу ТОВ «РУШ» (EVA та EVA.UA) Василина Петлицька

Цікавою та корисною інформацією про новорічні традиції EVA наповнила не лише акційний каталог. Читачки EVA BLOG, наприклад, зможуть дізнатися про різноманітні ворожіння, які дозволяють визначити ім’я майбутнього нареченого, і не тільки. На сторінках «Клуб щаслива мама» у Facebook та Instagram розміщуватимуть щедрівки та пости про новорічні іграшки. Ще одна святкова активність, яку мережа підготувала для своїх підписників в Instagram, – так званий адвент-календар: щоденні розіграші різноманітних цікавинок для краси та догляду.

Розкажіть друзям про новину