Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone
17 Бер 2025, 16:30

Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone

Продовжуючи свою серію «Shot on iPhone», Apple представила насичений екшном ролик, щоб рекламувати свою функцію уповільненої зйомки, яка є новою для моделі 16 Pro.

У короткометражці двоє акторів неквапливо відходять від палаючої будівлі. Використовуючи кліше з кіно, коли головні герої невимушено прогулюються, а за спиною все горить та вибухає, чоловіки коментують свою уповільнену прогулянку.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Розкажіть друзям про новину

Нове відео