Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone
17 Бер 2025, 16:30

Apple використала кліше з кіно, щоб розповісти про функцію уповільненої зйомки на iPhone

Продовжуючи свою серію «Shot on iPhone», Apple представила насичений екшном ролик, щоб рекламувати свою функцію уповільненої зйомки, яка є новою для моделі 16 Pro.

У короткометражці двоє акторів неквапливо відходять від палаючої будівлі. Використовуючи кліше з кіно, коли головні герої невимушено прогулюються, а за спиною все горить та вибухає, чоловіки коментують свою уповільнену прогулянку.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ
Розкажіть друзям про новину