Apple відзначив День «Зоряних війн» роликом, у якому знялися 172 фанати саги
06 Тра 2024, 17:47

Apple відзначив День «Зоряних війн» роликом, у якому знялися 172 фанати саги

Компанія Apple випустила найскладнішу рекламу на тему «Зоряних війн» на честь Дня фантастичної саги Джорджа Лукаса, що відзначається 4 травня.

«Find My Friends» трихвилинний фільм власного виробництва, знятий режисером Кімом Герігом, розповідає про мандалорця (якого грає реальний фанат саги Оуен Джардініано), який шукає зустрічі з друзями на місцевому з’їзді шанувальників «Зоряних війн». По дорозі йому трапляється багато великодніх яєць (наприклад, «The first transport is away!» — свідчить табличка на автобусній зупинці), а функція iPhone «Точний пошук», яку тут рекламують, напевно стала б у пригоді на конвенції.

У створенні фільму взяли участь 172 фанати — найбільша кількість за всю історію проектів, санкціонованих кінематографічною студією Джорджа Лукаса Lucasfilm.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Найважливішим було те, що ми підійшли до цього фільму як до любовного листа фанатам «Зоряних воєн». Ми зробили його з ними і для них», — розповів Тор Міхрен, віце-президент з маркетингових комунікацій Apple.

Apple працювала з кіноранчо режисера Skywalker Ranch над усім саунд-дизайном. Музичний трек — «All My Friends» гурту Channel Tres, який навіть змінив текст пісні з «5:02» на «5:01» — це відсилання до фан-групи 501-го легіону.

«Для цього довготривалого твору ми хотіли, щоб він був чимось середнім між музичним відео, рекламою та вбивчою демонстрацією продукту», — каже Міхрен.

Раніше Apple вже працювала з Герігом над хвалебним фільмом про доступність 2022 року «The Greatest».

Тим часом в Австралії агенція Thinkerbell винагородила прихильників «Зоряних війн», запустивши в небо гігантський білборд. Ган Соло повільно піднявся в нічне небо 4 травня на цифрових OOH-площадках Сіднея, Мельбурна, Аделаїди та Корусанта.

Розкажіть друзям про новину