Нова різдвяна кампанія Apple під назвою «Share The Joy» обертається навколо функції спільного використання AirPods, яка дозволяє двом парам навушників слухати одне й те саме одночасно.
У рекламному ролику герої влаштували святковий хаос, перетворюючи автомобілі, вуличні ліхтарі, сміттєві баки і навіть собаку, що нічого не підозрює, у вибуховий шквал сніжинок. Хореографія належить Демієну Жале, який, мабуть, найбільш відомий у роботі з музикантом Томом Йорком та режисером Полом Томасом Андерсоном.
Це перша різдвяна реклама Apple з треком, повністю написаним іспанською мовою, за участю аргентинського продюсера та діджея Bizarrap та треку музиканта Bhavi «Puff», який відіграє ключову роль у посиленні енергії ролика.