Apple перетворює все у сніг у новому різдвяному ролику
21 Лис 2022, 15:24

Apple перетворює все у сніг у новому різдвяному ролику

Нова різдвяна кампанія Apple під назвою «Share The Joy» обертається навколо функції спільного використання AirPods, яка дозволяє двом парам навушників слухати одне й те саме одночасно.

У рекламному ролику герої влаштували святковий хаос, перетворюючи автомобілі, вуличні ліхтарі, сміттєві баки і навіть собаку, що нічого не підозрює, у вибуховий шквал сніжинок. Хореографія належить Демієну Жале, який, мабуть, найбільш відомий у роботі з музикантом Томом Йорком та режисером Полом Томасом Андерсоном.

Це перша різдвяна реклама Apple з треком, повністю написаним іспанською мовою, за участю аргентинського продюсера та діджея Bizarrap та треку музиканта Bhavi «Puff», який відіграє ключову роль у посиленні енергії ролика.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

https://www.youtube.com/watch?v=I_40JFauCFk&ab_channel=Apple

Розкажіть друзям про новину

Нове відео