20 Чер 2023, 17:11

Apple намагається створити торгову марку для яблук

На перший погляд, новина про те, що «Apple намагається створити торгову марку для яблук», може здатися дивною. Однак виявляється, що технологічний гігант не прагне захистити права на зображення своїх гаджетів, а націлився на самі фрукти.

Вперше це питання виникло у 2017 році, коли компанія подала заявку до Швейцарського інституту інтелектуальної власності (IPI), намагаючись захистити права на чорно-біле зображення яблука сорту Гренні Сміт.

І це ще не все. У 2022 році IPI частково задовольнив запит Apple, але із застереженням, що узагальнені зображення звичайних предметів, як-от яблука, зазвичай вважаються суспільним надбанням і не можуть належати одній особі.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Проте, якщо перейти до сьогодення, то виявиться, що виробник iPhone не надто захоплений цим рішенням. Як повідомляє Mashable, компанія нещодавно подала повторну апеляцію, яка залишається в таємниці, оскільки розгляд справи все ще триває.

Як зазначає Global Village Space, якщо Apple отримає право на торговельну марку загальних зображень яблук, це може мати далекосяжні наслідки, що виходять за рамки технологій. Наприклад, 111-річний швейцарський фруктовий кооператив Fruit Union Suisse (FUS) може бути змушений змінити свій логотип у вигляді червоного яблука зі швейцарським хрестом.

«Нам важко це зрозуміти, тому що вони не намагаються захистити своє надкушене яблуко. Їхня мета тут — насправді володіти правами на справжнє яблуко, яке для нас є чимось справді майже універсальним… що повинно бути безплатним для всіх», — каже директор Fruit Union Suisse Джиммі Маріетоз, маючи на увазі знаковий логотип компанії.

«Ми стурбовані тим, що будь-яке візуальне представлення яблука — тобто все, що є аудіовізуальним або пов’язаним з новими технологіями чи медіа — може зазнати потенційного впливу. Для нас це було б дуже-дуже великим обмеженням. Теоретично ми могли б входити на слизьку територію кожного разу, коли рекламуємо яблуко», — сказав він.

Чи може це означати, що компанії, які виробляють продукти харчування та напої, ресторани та пекарні по всьому світу незабаром будуть змушені вилучити яблука зі своїх емблем або будуть змушені платити роялті компанії Apple, щоб зберегти ці зображення? Залишається тільки чекати і спостерігати.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео