Анна Коник стала директором з маркетингу в Ескулаб
27 Чер 2023, 14:44

Анна Коник стала директором з маркетингу в Ескулаб

Мережа медичних лабораторій Ескулаб призначила маркетинг-директора. Раніше ця посада була відсутня в компанії. Нове призначення обумовлено глобальними намірами компанії з розширення мережі у Києві, та відкриття нових відділень по всій Україні. 

У Анни 14 років досвіду роботи в маркетингу, працювала у рекламному агентстві, а також була керівником відділу маркетингу у енергетичній компанії Арт-Енерго. Вищу освіту Анна отримала у ЛНУ імені Івана Франка. 

До команди медичної лабораторії Ескулаб приєдналась у 2018 році, стала першим маркетологом і побудувала відділ маркетингу з нуля. За цей час в компанії відбувся ребрендинг, компанія зросла з 70 відділень до майже 160, а також відкрила відділення в Києві. Зараз у команді 11 людей це: маркетологи, дизайнери, SMM та PR менеджери, також на постійній основі співпрацюють з підрядниками, які займаються зовнішньою рекламою, SEO та таргетингом. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Ми маємо стати більш гнучкими, ефективними та зосередженими на клієнтах. Для існуючої команди суттєво нічого не зміниться, ми як і раніше впроваджуватимемо нові маркетингові активності, щоб збільшити впізнаваність бренду, продовжимо розвивати соціальні проекти на підтримку українців і України. Наша глобальна місія прищепити українцям культуру піклування про власне здоров’я, тому говоритимемо про це більше. У період війни турбота про про себе і своє здоров’я особливо важлива. Тільки при наявності внутрішнього ресурсу, є сили ділитися ним ним з іншими.
Анна Коник
директорка з маркетингу медичної лабораторії Ескулаб

Основними завданнями топ-менеджерки буде формування і реалізація бренд стратегії, позиціонування на ринку, інновації, організація взаємодії команди з іншими відділами, збільшення впізнаваності та зміцнення репутації компанії. Також у планах реструктуризувати та розширити відділ.

Розкажіть друзям про новину