Мережа медичних лабораторій Ескулаб призначила маркетинг-директора. Раніше ця посада була відсутня в компанії. Нове призначення обумовлено глобальними намірами компанії з розширення мережі у Києві, та відкриття нових відділень по всій Україні.
У Анни 14 років досвіду роботи в маркетингу, працювала у рекламному агентстві, а також була керівником відділу маркетингу у енергетичній компанії Арт-Енерго. Вищу освіту Анна отримала у ЛНУ імені Івана Франка.
До команди медичної лабораторії Ескулаб приєдналась у 2018 році, стала першим маркетологом і побудувала відділ маркетингу з нуля. За цей час в компанії відбувся ребрендинг, компанія зросла з 70 відділень до майже 160, а також відкрила відділення в Києві. Зараз у команді 11 людей це: маркетологи, дизайнери, SMM та PR менеджери, також на постійній основі співпрацюють з підрядниками, які займаються зовнішньою рекламою, SEO та таргетингом.
Основними завданнями топ-менеджерки буде формування і реалізація бренд стратегії, позиціонування на ринку, інновації, організація взаємодії команди з іншими відділами, збільшення впізнаваності та зміцнення репутації компанії. Також у планах реструктуризувати та розширити відділ.