Анна Коник стала директором з маркетингу в Ескулаб
27 Чер 2023, 14:44

Анна Коник стала директором з маркетингу в Ескулаб

Мережа медичних лабораторій Ескулаб призначила маркетинг-директора. Раніше ця посада була відсутня в компанії. Нове призначення обумовлено глобальними намірами компанії з розширення мережі у Києві, та відкриття нових відділень по всій Україні. 

У Анни 14 років досвіду роботи в маркетингу, працювала у рекламному агентстві, а також була керівником відділу маркетингу у енергетичній компанії Арт-Енерго. Вищу освіту Анна отримала у ЛНУ імені Івана Франка. 

До команди медичної лабораторії Ескулаб приєдналась у 2018 році, стала першим маркетологом і побудувала відділ маркетингу з нуля. За цей час в компанії відбувся ребрендинг, компанія зросла з 70 відділень до майже 160, а також відкрила відділення в Києві. Зараз у команді 11 людей це: маркетологи, дизайнери, SMM та PR менеджери, також на постійній основі співпрацюють з підрядниками, які займаються зовнішньою рекламою, SEO та таргетингом. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Ми маємо стати більш гнучкими, ефективними та зосередженими на клієнтах. Для існуючої команди суттєво нічого не зміниться, ми як і раніше впроваджуватимемо нові маркетингові активності, щоб збільшити впізнаваність бренду, продовжимо розвивати соціальні проекти на підтримку українців і України. Наша глобальна місія прищепити українцям культуру піклування про власне здоров’я, тому говоритимемо про це більше. У період війни турбота про про себе і своє здоров’я особливо важлива. Тільки при наявності внутрішнього ресурсу, є сили ділитися ним ним з іншими.
Анна Коник
директорка з маркетингу медичної лабораторії Ескулаб

Основними завданнями топ-менеджерки буде формування і реалізація бренд стратегії, позиціонування на ринку, інновації, організація взаємодії команди з іншими відділами, збільшення впізнаваності та зміцнення репутації компанії. Також у планах реструктуризувати та розширити відділ.

Розкажіть друзям про новину