26 Чер 2024, 11:18

Анімаційний ролик спародіював скандальну рекламу Apple, щоб закликати до захисту дітей

Організація Heat Initiative, що займається захистом дітей, відтворила скандальну рекламу Apple «Crush», щоб закликати технологічного гіганта зробити більше для захисту дітей від насильства в Інтернеті.

«Don’t Crush Childhood» — це пластилінова пародія на рекламу Apple, але з дитячими іграшками та іграми, які розбиваються об iPhone. Ролик закінчується посланням: «Apple, побудуй майбутнє без жорстокого поводження з дітьми».

Кампанія навмисно відтворює поляризаційну ситуацію в креативній та технологічній індустріях (за яку Apple принесла вибачення), щоб закликати великі технології взяти на себе відповідальність за небезпеки, з якими стикається молодь в Інтернеті. Це сталося в той час, коли Heat Initiative зібрала 2 мільйони доларів у 2023 році на національну рекламну кампанію, що закликає Apple виявляти, повідомляти та видаляти матеріали про сексуальне насильство над дітьми з iCloud.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Раніше Apple відмовилася від запланованого на 2021 рік сканування iPhone на наявність матеріалів сексуального насильства над дітьми в iCloud після реакції захисників приватності.

На початку цього місяця захисники та батьки випустили серію рекламних роликів із закликом до Конгресу ухвалити Закон про безпеку дітей в Інтернеті після січневих слухань у Сенаті, де батьки та жертви насильства виступали проти керівників великих технологічних компаній, зокрема Марку Цукербергу з компанії Meta.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео