Організація Heat Initiative, що займається захистом дітей, відтворила скандальну рекламу Apple «Crush», щоб закликати технологічного гіганта зробити більше для захисту дітей від насильства в Інтернеті.
«Don’t Crush Childhood» — це пластилінова пародія на рекламу Apple, але з дитячими іграшками та іграми, які розбиваються об iPhone. Ролик закінчується посланням: «Apple, побудуй майбутнє без жорстокого поводження з дітьми».
Кампанія навмисно відтворює поляризаційну ситуацію в креативній та технологічній індустріях (за яку Apple принесла вибачення), щоб закликати великі технології взяти на себе відповідальність за небезпеки, з якими стикається молодь в Інтернеті. Це сталося в той час, коли Heat Initiative зібрала 2 мільйони доларів у 2023 році на національну рекламну кампанію, що закликає Apple виявляти, повідомляти та видаляти матеріали про сексуальне насильство над дітьми з iCloud.
Раніше Apple відмовилася від запланованого на 2021 рік сканування iPhone на наявність матеріалів сексуального насильства над дітьми в iCloud після реакції захисників приватності.
На початку цього місяця захисники та батьки випустили серію рекламних роликів із закликом до Конгресу ухвалити Закон про безпеку дітей в Інтернеті після січневих слухань у Сенаті, де батьки та жертви насильства виступали проти керівників великих технологічних компаній, зокрема Марку Цукербергу з компанії Meta.