Amazon відтворив реальні відгуки клієнтів у новій кампанії
17 Тра 2023, 16:28

Amazon відтворив реальні відгуки клієнтів у новій кампанії

Від створення нових світів із наметами до любовного роману покупця із маскою — нова реклама Amazon ілюструє деякі з найкращих оглядів продуктів.

Гігант електронної комерції Amazon запустив нову кампанію бренду, натхненну реальними відгуками клієнтів.

Робота, що складається з чотирьох роликів, присвячена креативно клієнтів Amazon, а також наголошує на широкому спектрі продуктів, які доступні на сайті.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Рекламні ролики є креативною інтерпретацією історій клієнтів про продукти Amazon та містять прямі цитати з їх оглядів продуктів.

«Ми віримо, що наші клієнти, як і ми, завжди шукають простіші та кращі способи виконання завдань, вирішення проблем чи просто черпають натхнення в нашому магазині, — Клодін Чівер, віце-президентка з глобального брендингу та стаціонарного маркетингу в Amazon. — Amazon існує для того, щоб поєднувати їхній винахідницький дух з нашою простотою, вибором, цінністю та зручністю».

Кампанія, очолювана креативним агентством 72andSunny, стартує сьогодні у Північній Америці на телебаченні, у діджитал форматі, у соціальних мережах та на Spotify.

«Після прочитання тисяч відгуків клієнтів на Amazon мені здалося, що ми досягли піку того, що бренд означає для людей, — сказав Метт Мерфі, головний креативний директор 72andSunny. — Історії в оглядах розповіли нам не лише про купівлю речей, а й про те, що люди роблять із речами, які вони купують, що має значення».

Розкажіть друзям про новину