Алкогольний бренд співпрацював із  The Veronicas, щоб зруйнувати стигму жіночої мастурбації
12 Вер 2022, 14:10

Алкогольний бренд співпрацював із The Veronicas, щоб зруйнувати стигму жіночої мастурбації

Алкогольний бренд Vodka Cruiser почав співпрацювати з культовим австралійським поп-дуетом The Veronicas, щоб зруйнувати соціальної стигму, пов’язану з жіночою мастурбацією.

Vodka Cruiser залучила сестер Джессі та Лізу до запуску ініціативи, влучно названої «The Solo Project» агентством TBWA Melbourne. У рамках співпраці було випущено оригінальні треки сестер та відповідні музичні кліпи, які стали надихаючим святом самозадоволення, покликані спонукати більше жінок відкрито говорити на цю тему.

Ініціатива виникла на основі опитування, проведеного Vodka Cruiser, яке показало, що хоча більшість австралійських жінок вважають мастурбацію веселою та корисною для здоров’я (72%), 57% зізнаються, що їм соромно, коли вони це роблять.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Незважаючи на це, 60% вважають, що настав час нормалізувати самозадоволення, а третина хоче, щоб більше людей відкрито говорили на цю тему.

TBWA\Melbourne каже: «Vodka Cruiser — це унікальний бренд, який органічно вписався у культуру, а його фанати використовують цей бренд для власної соціальної розваги. Але, як ми виявили, веселощі не завжди однакові, і тому ми вирішили щось із цим зробити. Ми неймовірно пишаємося цією кампанією та громадськими умовностями, які, ми сподіваємось, вона допоможе зруйнувати».

Виконавчий директор з партнерських відносин BRING Брук Пілтон каже: «The Solo Project був неймовірно динамічною та тісною співпрацею між BRING, The Veronicas, Vodka Cruiser та партнерами агентства. Окрім точок дотику з музикою, BRING розробив і реалізував стратегію кампанії із випуску синглів, використовуючи широкі можливості Universal Music Australia, включаючи A&R, маркетинг, медіа-обслуговування, виробництво вінілу, контент та доступ до ексклюзивних форматів стрімінгової реклами, доступних тільки для артистів».

Щоб ще більше допомогти просунути розмову і освіту про жіноче самозадоволення, Vodka Cruiser залучила австралійського експерта з сексу та стосунків Шантель Оттен як офіційного посла кампанії The Solo Project.

Пісні та музичні кліпи The Veronicas транслюються через Spotify, Apple Music та YouTube. Також було випущено лімітовану кількість вінілових платівок, які можна придбати на сайті Vodka Cruiser, а всі отримані кошти підуть на благодійність.

Розкажіть друзям про новину