Aldi обдурила відвідувачів, пригостивши їх «елітним» вином за 5 фунтів
08 Сер 2024, 13:36

Aldi обдурила відвідувачів, пригостивши їх «елітним» вином за 5 фунтів

Мережа супермаркетів Aldi працювала під прикриттям на королівських змаганнях з конкуру разом із фейковим продавцем вина Джастіном Юралді.

У кумедному відео показано, як яскравий виноторговець розливає келихи червоного, білого та рожевого вина представникам вищих ешелонів суспільства. Хоча вони думали, що потягують екзотичне вино з найексклюзивніших виноградників світу, яке коштує майже в 10 разів дорожче, насправді вони насолоджувалися скромнішими винами за 4,99 фунтів стерлінгів.

Винна експертка Сем Капорн пояснила, чому ці та інші пляшки на відео були прийняті за більш дорогі аналоги, оскільки нові дані компанії Aldi показують, що продажі її вин стрімко зростають, збільшившись на 23% порівняно з минулим літом. Дослідження, проведене мережею серед 2000 любителів вина, показало, що 38% населення вважають, що більш дорогі вина повністю переоцінені.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Сем Капорн пояснила, чому поціновувачі-початківці так легко обманюються винами Aldi: «Немає нічого дивного в тому, що вина Aldi були сприйняті як набагато дорожчі. Спеціально відібране вино Toscana Rosso, яке ми бачимо у відеоролику, має приємний молодий колір з нотками червоної вишні, трав і чорниці з тонкими, але помітними танінами в післясмаку».

08 Сер 2024, 13:36
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії