Aldi обдурила відвідувачів, пригостивши їх «елітним» вином за 5 фунтів
08 Сер 2024, 13:36

Aldi обдурила відвідувачів, пригостивши їх «елітним» вином за 5 фунтів

Мережа супермаркетів Aldi працювала під прикриттям на королівських змаганнях з конкуру разом із фейковим продавцем вина Джастіном Юралді.

У кумедному відео показано, як яскравий виноторговець розливає келихи червоного, білого та рожевого вина представникам вищих ешелонів суспільства. Хоча вони думали, що потягують екзотичне вино з найексклюзивніших виноградників світу, яке коштує майже в 10 разів дорожче, насправді вони насолоджувалися скромнішими винами за 4,99 фунтів стерлінгів.

Винна експертка Сем Капорн пояснила, чому ці та інші пляшки на відео були прийняті за більш дорогі аналоги, оскільки нові дані компанії Aldi показують, що продажі її вин стрімко зростають, збільшившись на 23% порівняно з минулим літом. Дослідження, проведене мережею серед 2000 любителів вина, показало, що 38% населення вважають, що більш дорогі вина повністю переоцінені.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Сем Капорн пояснила, чому поціновувачі-початківці так легко обманюються винами Aldi: «Немає нічого дивного в тому, що вина Aldi були сприйняті як набагато дорожчі. Спеціально відібране вино Toscana Rosso, яке ми бачимо у відеоролику, має приємний молодий колір з нотками червоної вишні, трав і чорниці з тонкими, але помітними танінами в післясмаку».

08 Сер 2024, 13:36
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва