Акторки оспівали красу американських міст у роликах від BBC
14 Вер 2023, 16:58

Акторки оспівали красу американських міст у роликах від BBC

Прагнучи залучити більше туристів до Сполучених Штатів, BBC StoryWorks, студія брендованого контенту BBC Studios, та Brand USA, маркетингова організація у сфері туризму, запустили останню частину своєї кампанії «USA Through Film», започаткованої у 2016 році.

Ролики за участі акторок Мері Стінбурген, Яя ДаКоста та Джордани Спіро закликали громадян усього світу відвідати Америку.

Кампанія офіційно стартувала 12 вересня з виходом трьох захоплюючих відеороликів. Вона має на меті надихнути людей з усього світу дослідити красу та яскраву культуру Сполучених Штатів. Всього буде випущено 7 роликів.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У першому з них акторка та співачка Мері Стінбурген оспівує краєвиди свого рідного міста Літл-Рок, що у штаті Арканзас.

У другому ролику акторка і модель Яя ДаКоста захоплюється гламурною історією та культурою Нью-Йорка.

У третьому кліпі акторка та режисерка Джордана Спіро оспівує Новий Орлеан, штат Луїзіана, від історичного Французького кварталу міста до його музичної значущості.

«Ми раді співпрацювати з Brand USA, щоб використати наші можливості сторітелінгу та охоплення бренду для створення захоплюючого серіалу, який викликає цікавість і запалює бажання дослідити неймовірне розмаїття, яке пропонують Сполучені Штати, — сказав Тім Востні, старший віце-президент з продажу та комерційного контенту в Північній та Латинській Америці на BBC Studios. — Подорожувати — це не просто відвідувати нові місця, це відкривати для себе історії, які роблять ці місця живими, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб наблизити глядачів до прихованих перлин та знакових місць, які роблять цю країну особливою».

Чотири інші фільми заплановано випустити у прокат у листопаді. Вони будуть присвячені Балтимору, Вашингтону, Чикаго та Лос-Анджелесу.

Серіал буде доступний по всьому світу, окрім Великої Британії та США, на BBC News, а також на GoUSA TV, через контент-хаб USA Through Film на bbc.com та через соціальні мережі.

Розкажіть друзям про новину