Прагнучи залучити більше туристів до Сполучених Штатів, BBC StoryWorks, студія брендованого контенту BBC Studios, та Brand USA, маркетингова організація у сфері туризму, запустили останню частину своєї кампанії «USA Through Film», започаткованої у 2016 році.
Ролики за участі акторок Мері Стінбурген, Яя ДаКоста та Джордани Спіро закликали громадян усього світу відвідати Америку.
Кампанія офіційно стартувала 12 вересня з виходом трьох захоплюючих відеороликів. Вона має на меті надихнути людей з усього світу дослідити красу та яскраву культуру Сполучених Штатів. Всього буде випущено 7 роликів.
У першому з них акторка та співачка Мері Стінбурген оспівує краєвиди свого рідного міста Літл-Рок, що у штаті Арканзас.
У другому ролику акторка і модель Яя ДаКоста захоплюється гламурною історією та культурою Нью-Йорка.
У третьому кліпі акторка та режисерка Джордана Спіро оспівує Новий Орлеан, штат Луїзіана, від історичного Французького кварталу міста до його музичної значущості.
«Ми раді співпрацювати з Brand USA, щоб використати наші можливості сторітелінгу та охоплення бренду для створення захоплюючого серіалу, який викликає цікавість і запалює бажання дослідити неймовірне розмаїття, яке пропонують Сполучені Штати, — сказав Тім Востні, старший віце-президент з продажу та комерційного контенту в Північній та Латинській Америці на BBC Studios. — Подорожувати — це не просто відвідувати нові місця, це відкривати для себе історії, які роблять ці місця живими, і ми з нетерпінням чекаємо на те, щоб наблизити глядачів до прихованих перлин та знакових місць, які роблять цю країну особливою».
Чотири інші фільми заплановано випустити у прокат у листопаді. Вони будуть присвячені Балтимору, Вашингтону, Чикаго та Лос-Анджелесу.
Серіал буде доступний по всьому світу, окрім Великої Британії та США, на BBC News, а також на GoUSA TV, через контент-хаб USA Through Film на bbc.com та через соціальні мережі.