Постачальник послуг бездротового голосового, текстового та передплаченого зв’язку по всій Канаді Virgin Plus представив нову кампанію від креативного агентства Zulu Alpha Kilo. Компанія позиціонує себе веселою і чарівною і, безумовно, вона вирізняється з-поміж інших у переповненій категорії.
Кампанія представлена п’ятьма мовами: англійською, французькою, спрощеною китайською, традиційною китайською та хінліш, і включає таких відомих людей, як Андре Браугер із серіалу «Бруклін 9-9», квебекський комік Антуан Везина, радіоведучий та інфлюенсер Патрік Чен, відомий як Тарзан. Вона має на меті зацікавити нових абонентів по всій Канаді, водночас підкреслюючи переваги Virgin Plus.
«Ми знали, що це правильний вибір, оскільки креативна концепція чітко підкреслює нашу доступну безлімітну пропозицію 5G по всій країні, — заявила керівник бренду Virgin Plus Девора Літвік. — Це не лише чудова платформа, яка задає правильний тон для просування бренду, але й розширює привабливість Virgin Plus для всіх канадців».
Платформа стартувала з двома телевізійними онлайн-відео та повною версією, яка представляє нове позиціонування бренду, а також анонсує безлімітну пропозицію передачі даних по всій країні та можливості мережі 5G.
Запуск платформи збігається з повним редизайном бренду і включає в себе зовнішню рекламу, транзитну рекламу, радіо, ритейл, діджитал рекламу та соціальну OLV-кампанію з кількома короткими роликами.
«Ми хотіли щось чисте і сміливе, але достатньо гнучке, щоб виділитися в телекомунікаційному просторі, — пояснила Стефані Юнг, головна дизайнерка агенції ZAK. — Нова система забезпечує баланс між доступністю та автентичністю бренду Virgin Plus».