Adidas переосмислив скандальний ролик Samsung, випущений у рамках кампанії «Night Owls», щоб кинути виклик «безглуздим» заходам, які жінки повинні вживати, щоб відчувати себе в безпеці під час пробіжки.
Опитування 9000 жінок через застосунок Adidas Running показало, що 68% вжили запобіжних заходів, щоб почуватися в більшій безпеці, займаючись спортом на вулиці. Це включає біг тільки з одним навушником, використання запобіжного свистка і носіння вільного одягу.
Інші результати опитування включають 92% жінок, які турбуються за свою безпеку, наполовину бояться фізичного нападу, а більше третини (38%) вже були піддані харасменту.
Реклама Adidas The Ridiculous Run кидає виклик ролику Samsung з 2022 року, в якому жінка впевнено біжить нічним містом. Реклама технологічного гіганта викликала скарги до Управління стандартів реклами (ASA), але зрештою була схвалена регулюючим органом. Незважаючи на зелене світло від регулюючого органу, Samsung вирішила прибрати рекламу з телебачення та кінотеатрів після різкої критики. Компанію було звинувачено у тому, що вона «глуха» до безпеки жінок.
Кампанія була створена у співпраці з агенцією TBWA/Neboko, яка є частиною ширшого проекту Adidas With Women We Run у співпраці з White Ribbon, метою якого є викорінення харасменту у біговому спорті.