Absolut випустив лімітовану серію пляшок, дизайн якої розробив Енді Воргол
02 Лип 2024, 12:26

Absolut випустив лімітовану серію пляшок, дизайн якої розробив Енді Воргол

У 1985 році Енді Воргол намалював дві версії пляшки горілки Absolut. Одна з них була використана у знаменитій рекламі «Absolut Warhol», першій з більш ніж 500 рекламних кампаній, що з’явилися протягом 20 років.

Інша картина зникла, а потім таємничим чином з’явилася на аукціоні у 2020 році.

Ця друга картина під назвою «Absolut Warhol Blue» стала центральним елементом нової кампанії шведського горілчаного бренду Absolut, що включає рекламу, а також лімітовану серію пляшок з тим самим зображенням, створюючи своєрідний ефект паковання «пляшка на пляшці».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія створена у партнерстві з Фондом візуальних мистецтв Енді Воргола, відроджуючи оригінальне партнерство з Ворголом і «підкреслюючи трансформаційна сила творчості через мистецтво», згідно із заявою бренду. Фонд отримає частину прибутку від продажів, як і 10 років тому, коли бренд виготовив пляшки за мотивами першої картини Воргола.

Рекламні зусилля включають в себе багато зовнішньої реклами, зокрема поп-ап в аеропорту Амстердама, а також 3D OOH-медіа та вітрини в інших аеропортах, від лондонського Хітроу до міжнародного у Дубай, від Сан-Паулу до Сіднея, від Мадрида до Санто-Домінго. Пляшка буде доступна в глобальному туристичному ритейлі лише протягом перших двох місяців, а потім, починаючи з вересня, з’явиться на більш ніж 50 додаткових світових ринках.

Кампанія також включає в себе фільм.

«Ми раді співпрацювати з Фондом Енді Воргола, щоб знову представити цей вічний твір мистецтва Absolut Warhol, — говорить Деб Дасгупта, віце-президентка з глобального маркетингу Absolut. — Сповідуючи наші цінності інклюзивності та прагнення розвивати культуру безмежного творчого самовираження, ми прагнемо об’єднати різні голоси та ініціювати змістовні дискусії, щоб надихнути на позитивні зміни завдяки трансформаційній силі мистецтва. Випустивши лімітовану серію пляшок, ми раді запропонувати споживачам у всьому світі можливість стати частиною спадщини Absolut Warhol та мати власний витвір мистецтва».

Розкажіть друзям про новину