2021 рік приніс зростання: 15-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів
21 Гру 2022, 11:11

2021 рік приніс зростання: 15-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів

Підсумки попереднього «нормального» року

За звичайних обставин наприкінці року, проводяться підсумки та прогнозується наступний рік. Але з 24 лютого звичне життя й бізнес стали на військові рейки, і це не метафора. Маркетингові сили України беруть активну участь у захисті країни. Дехто боронить країну зі зброєю в руках. Деякі направили свої комунікативні скіли на інформаційний фронт. Волонтерять усі. Ті, хто виїхали за кордон, працюють онлайн, донатять, та ще й знаходять дистанційну роботу для колег. 

Та у цьому матеріалі підсумовується 2021 рік, і аналітика – це замір того, як закінчився для маркетингової галузі 2021 рік напередодні війни.

Попри усі негаразди, ковід та обмеження, 2021 рік приніс учасникам ринку маркетингових сервісів зростання у всіх напрямках маркетингових послуг.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Найбільшу частку в обороті учасників рейтингу традиційно займає Trade marketing, де головний фокус рекламодавці тримали на мерчандайзингу  –  майже половину бюджету.  Event marketing теж збільшив об’єми з 15% до 24%, що свідчить про активне проведення івентів в 2021 році.

А зараз про учасників, хто посів ведучі місця у рейтингу маркетингових агентств за доходами. 

Перша група – майже без сюрпризів. ADSAPIENCE впевнений лідер, Havas Engage та All Motion – у першій трійці. LEX Marketing перейшов у першу групу.

У другій групі поповнення, Twiga Ukraine та Talan Group (Talan Communications, Clever Force) покращили свої позиції та перейшли на ранг вище. 

Внаслідок такого переформування змінилась й третя група – її тепер складають Seven Group, Lioncom, Promotion technologies та Free Brand, які були у четвертій групі у 2020. 

У таблицях рейтингу представлена детальна інформація про діяльність учасників рейтингу в 2021 році, а саме: клієнти, послуги, розподіл проектів за видами маркетингових сервісів та трейд-проектами. 

Це підсумки Рейтингу агентств маркетингових сервісів за доходами у 2021. З таблицями рейтингу можна ознайомитися за посиланням.

Розкажіть друзям про новину