Підсумки попереднього «нормального» року
За звичайних обставин наприкінці року, проводяться підсумки та прогнозується наступний рік. Але з 24 лютого звичне життя й бізнес стали на військові рейки, і це не метафора. Маркетингові сили України беруть активну участь у захисті країни. Дехто боронить країну зі зброєю в руках. Деякі направили свої комунікативні скіли на інформаційний фронт. Волонтерять усі. Ті, хто виїхали за кордон, працюють онлайн, донатять, та ще й знаходять дистанційну роботу для колег.
Та у цьому матеріалі підсумовується 2021 рік, і аналітика – це замір того, як закінчився для маркетингової галузі 2021 рік напередодні війни.
Попри усі негаразди, ковід та обмеження, 2021 рік приніс учасникам ринку маркетингових сервісів зростання у всіх напрямках маркетингових послуг.
Найбільшу частку в обороті учасників рейтингу традиційно займає Trade marketing, де головний фокус рекламодавці тримали на мерчандайзингу – майже половину бюджету. Event marketing теж збільшив об’єми з 15% до 24%, що свідчить про активне проведення івентів в 2021 році.
А зараз про учасників, хто посів ведучі місця у рейтингу маркетингових агентств за доходами.
Перша група – майже без сюрпризів. ADSAPIENCE впевнений лідер, Havas Engage та All Motion – у першій трійці. LEX Marketing перейшов у першу групу.
У другій групі поповнення, Twiga Ukraine та Talan Group (Talan Communications, Clever Force) покращили свої позиції та перейшли на ранг вище.
Внаслідок такого переформування змінилась й третя група – її тепер складають Seven Group, Lioncom, Promotion technologies та Free Brand, які були у четвертій групі у 2020.
У таблицях рейтингу представлена детальна інформація про діяльність учасників рейтингу в 2021 році, а саме: клієнти, послуги, розподіл проектів за видами маркетингових сервісів та трейд-проектами.
Це підсумки Рейтингу агентств маркетингових сервісів за доходами у 2021. З таблицями рейтингу можна ознайомитися за посиланням.